/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Sony Picture Package
Fra : Hoegh
Vist : 419 gange
100 point
Dato : 11-07-05 20:43

Hej
Jeg har lige købt et digitalkamera og sidder og leger lidt med det. Det er et Sony DSC W1, og med det følger Picture Package 1.0.
Jeg har fundet ud af at man kan lave nogle slide shows med ens billeder og videoklip, hvilket er ret nemt, men det giver mig ikke så mange muligheder som jeg kunne tænke mig. Jeg vil gerne lave en "film" om hvad der er sket i den sidste tid, med videoklip og billeder til familien, meen
Jeg vil gerne have flere redigeringsmuligheder. Jeg vil gerne kunne mikse en film sammen af både video og billeder. Det kan man også, men ikke så baggrundsmusikken bliver taget fra når der vises en film. Jeg vil også gerne kunne skrive nogle "overskrifter" til hvilke billeder der nu skal til at vises fx Skiferie 05, Bryllup og den slags. Altså vil jeg kunne at det man skal bruge for at lave fx en dokumentarfilm på almindelig video.
Kan i følge hvad det er jeg vil?
Jeg tror der findes flere muligheder i nyere versioner af Picture Package, men ikke helt det jeg vil, men evt. hvordan får man fat i de versioner, er det noget man skal købe?
Eller er jeg måske nødt til at købe mere avanceret program til redigering og sammenklipning af film, hvis jeg skal kunne det jeg gerne vil?
Håber I kan hjælpe derude .. . .ved godt det er mange spørgsmål på en gang, håber I kan finde hoved og hale i det, eller bare svare på noget af det

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-07-05 21:06

Kig her....

Du kan jo prøve nogle af deres trials og se om de lever op til forventningerne

http://www.ulead.com/runme.htm

Annuller spørgsmålet
Fra : Hoegh

Dato : 05-02-07 21:13

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål