/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
Fejl i grafikken efter flashing...
Fra : Chrillemand
Vist : 548 gange
100 point
Dato : 11-07-05 20:07

Flashede fra 9800pro til xt. Samsung ram. Og nu er der små fejl i grafikken. Små prikker, og fejl i spil...

Hvad gør jeg?

\\Cræsse

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 100 point
Dato : 12-07-05 06:13

flash tilbage

Kommentar
Fra : Chrillemand

Dato : 13-07-05 21:52

haha, den mulighed havde jeg ikke set...

(1) Men er der ikke råd for det? Altså at fjerne fejlene? Prikkerne havde intet med sagen at gøre, bare en dårlig dvd-afspiller, men der kommer små "hakker" ind i billedet når man spiller...

(2)Kan man bare flashe løs uden at det skader kortet? Jeg mener hvad ville der ske hvis jeg prøvede at flashe med den samme bios igen?

Kommentar
Fra : sden

Dato : 07-08-05 00:04

der sker ikke noget ved at flashe med samme bios igen ... men er du sikker på du har samsung ram? jeg troede også engang der var samsung på mit kort men det viste sig at være hynix.

er der god køling på kortet?

Kommentar
Fra : Chrillemand

Dato : 16-10-05 16:52

Jeg ved godt det er lidt sent jeg får øje på dit indlæg, men ja, det er super køling på.. Bedre end std som jo er en Artic. Men jeg har flahset tilbage, og kører 423 på coren, og 364 på ramne... mere kan jeg ikke gøre det... Og jeg er sikker på ramne... Der stod tydeligt samsung på...

\\Chrille

Godkendelse af svar
Fra : Chrillemand

Dato : 18-02-06 23:13

Tak for svaret tedd.

det var den eneste løsning.. lorte-chip..