/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Windows Messenger
Fra : AnnLou
Vist : 553 gange
50 point
Dato : 07-10-02 14:54

Hej gutter og gutinder!
Lige et spørgsmål ang. Windows Messenger; kan jeg have flere mailadr. i Messenger, altså f.eks. to forskellige hotmail adr.?
Iøvrigt; hvordan kan jeg åbne min mail (fra hjemmeside) fra en anden pc end min egen? Nu åbner jeg jo bare Outlook og vupti....
Jeg ved, at jeg er nørden og i er eksperterne og derfor siger jeg på forhånd MANGE tak for hjælpen!!
Sensommer saludos fra Madrid,
Ann Lou

Accepteret svar
Fra : e.p.

Modtaget 60 point
Dato : 07-10-02 15:06

log af messenger ---> højreklik på den lille mand ved uret ---> vælg log på..... ---> så skal du bare have en ny net passport

ang mail.....det kommer an på hvor du har din mail-konto er det teledanmark er det her: http://mail.opasia.dk/

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 07-10-02 15:17

log af messenger ---> højreklik på den lille mand ved uret ---> vælg log på..... ---> så skal du bare have en ny net passport

ang mail.....det kommer an på hvor du har din mail-konto er det teledanmark er det her: http://mail.opasia.dk/

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 07-10-02 15:21

hmm....Det ser ud til at jeg stammer idag

Hvis det ikke er teledanmark du har mail ved må du skrive igen

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 07-10-02 15:24

Du kan oprette alle de Passport-konti, du har lyst til her: http://www.passport.com/Consumer/default.asp?lc=1030&lc=1030

Det var lidt nemmere.....så kan du logge af din nuværende, og logge på med den anden efter den er oprettet

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 07-10-02 15:31

hvis det er hotmail du vil hente mail fra......så tror jeg det er her: http://login.passport.net/uilogin.srf?id=2 jeg har aldrig selv prøvet det

Kommentar
Fra : AnnLou

Dato : 07-10-02 19:03

Hej igen e.p.!
Min hotmail figurerer allerede i Messenger, men da jeg har 3 forskellige mail adr. ville jeg gerne at alle 3 figurerede i Messenger. Når jeg højreklikker på "den lille mand" er der ikke mulighed for at vælge log på?! Måske er der kun mulighed for at en mail konto er aktiv i Messenger?
Ved du iøvrigt om det med Outlook?
Tak igen!
Ann Lou

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 07-10-02 21:54

For at du kan logge på med en anden konto er du desværre nødt til at logge af først

Hvis det er din hotmail du vil checke, så går jeg udfra at det er her: http://login.passport.net/uilogin.srf?id=2
hvad hedder den/de kontoer du vil checke.......jeg skal ikke bruge hele din mail-adresse....bare det der kommer efter @

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 08-10-02 20:18

> Hej gutter og gutinder!
> Lige et spørgsmål ang. Windows Messenger; kan jeg have flere mailadr. i
> Messenger, altså f.eks. to forskellige hotmail adr.?

Du kan ikke have to Messengere kørende sideløbende, du må skifte mellem dem,
ved at kogge ind med helholdvis navn og kodeord for den ene, og en anden
gang for den anden konto.

> Iøvrigt; hvordan kan jeg åbne min mail (fra hjemmeside) fra en anden pc
> end min egen? Nu åbner jeg jo bare Outlook og vupti....

Ja, det eneste du kan fra en anden pc, er at gå ind på www.hotmail.com, og
så logge ind, ellers skal du ind og opsætte din konto inde i denne persons
Outlook, og det er jo ikke så smart !?

> Jeg ved, at jeg er nørden og i er eksperterne og derfor siger jeg på
> forhånd MANGE tak for hjælpen!!
> Sensommer saludos fra Madrid,

Håber du kan bruge det !!
--
--- Svend Emil (o: ---

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 09-10-02 16:12

Den Tue, 08 Oct 2002 18:36:33 GMT, skrev:

>Iøvrigt; hvordan kan jeg åbne min mail (fra hjemmeside) fra en anden pc
>end min egen? Nu åbner jeg jo bare Outlook og vupti....
>Ann Lou

Du kan oprette en mailkonto hos Yahoo, og derefter konfigurere din
konto til at tjekke din post på forskellige konti. Du kan indstille
den til at tjekke op til tre POP3-konti. Jeg håber jeg forstod dit
spørgsmål rigtigt.
Venligst
Allan B. Bojsen
www.nettips.dk

Kommentar
Fra : AnnLou

Dato : 10-10-02 20:50

Hej Allan og Svend Emil,
Tak for svarene. Jeg dropper ideén om flere adr. i Messenger. Men det vigtigste er at jeg kan åbne min business mail, som altså ikke er en hotmail.
I Outlook skulle jeg figurere noget med pop3, er det noget lignende jeg gør med Yahoo? Jeg ved det kan lade sig gøre, men bare ikke lige step-by-step proceduren....
Kan jeg bare åbne en tilfældig mail adr. på Yahoo, for at kunne åbne min mail adr. som jeg normalt arbejder med? Sagen er at jeg bor i Madrid, men gerne skulle kunne se min mail også når jeg er i dk.
TAAAAK for hjælpen, Ann Lou