/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Omdan waw til mp3
Fra : wulffe83
Vist : 773 gange
25 point
Dato : 11-07-05 13:32

Hey er der nogle der ved hvon jeg omdanner Waw filer til mp3 filer måske der er et program???

Kommentar
Fra : bigfool

Dato : 11-07-05 13:37

Mener du ikke "Wave" filer ? I så fald klarer Nero det i et snuptag.

Bigfool

Kommentar
Fra : wulffe83

Dato : 11-07-05 13:39

Nej nej jeg laver musik, Også er der kommet for meget bass i et nummer og så har jeg taget lidt af bassen af men nu vil den ikke gemme det i mp3 så jeg måtte gemme det i Wave (Det skal ud på nettet)

Kommentar
Fra : timeglas

Dato : 11-07-05 13:42

Hejsa

Prøv det igennem programmet http://cdexos.sourceforge.net/
mvh timeglas

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 11-07-05 13:43

På denne hjemmeside er der et kald af en pdf-fil et stykke nede der hedder:
Vejledning i at overspille LP/Minidisk/Bånd til CD (v/ Søren R. Christensen. Dokument i pdf-format)

I denne kan du læse alt om at overspille musik fra ethvert medie til f.eks. MP3 Hilsen Arne

Kommentar
Fra : wulffe83

Dato : 11-07-05 13:45

Det skal ikke ned på en cd men ud på nettet

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 11-07-05 13:45

Og her er så det manglende link: http://www.folketshus.dk/spillefolk/tips.html

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 11-07-05 13:47

Det er ligegyldigt hvad du bruger den færdige fil til. Det gælder om at få den lavet.

Kommentar
Fra : wulffe83

Dato : 11-07-05 13:53

Er der ikke nogle der ved hvor der er et nemt program

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 11-07-05 13:55

Der er mange der sværger til WinAmp. Den kan downloades gratis på www.winamp.com

Kommentar
Fra : timeglas

Dato : 11-07-05 14:24

Altså du skriver at du måtte gemme det i Wave (wav) fil og vil omdanne det til MP3? Det kan du med det program jeg nævnte tidligere

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 11-07-05 14:25

Men hvis du kalder mit første link og downloader PDF-filen, vil du se at forfatteren anbefaler Goldwave, giver et link hvor du kan downloade programmet samt fortæller punkt for punkt hvordan du gør. Gør det nu, så behøver du ikke spørge mere.

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 35 point
Dato : 11-07-05 14:34

Denne omdanner wave til mp3 og er gratis

http://www.audiograbber.com-us.net/

Kommentar
Fra : Addicted_to_antrax

Dato : 11-07-05 17:19

Jeg mener faktisk at det nye Windows media player kan klare det.... men not sure. eller bare brug Nero

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 11-07-05 17:22

Addicted - Nix. WMP kan ikke læse Waw-filer.

Godkendelse af svar
Fra : wulffe83

Dato : 12-07-05 10:59

Tak for svaret refi

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-07-05 11:05

Selv tak