/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
dos kommando
Fra : hubi
Vist : 385 gange
20 point
Dato : 10-07-05 19:19

hey er der nogle der ved hvordan koden den ser ud når jeg har en bat-fil og jeg gerne vil ha den til at starte om sammen med windows??

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 10-07-05 19:25

Du lægger den bare ind i startmenuen på det sted hvor du ønsker den afviklet. Hedder den f.eks. opstart.bat skriver du bare opstart.bat uden nogen anden kommando.

Kommentar
Fra : hubi

Dato : 10-07-05 19:28

ja men jeg vil ha den til at starte op automatisk uden jeg skal gøre noget...

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 10-07-05 19:30

Det gør den da også hvis du lægger den ind i startmenuen.

Accepteret svar
Fra : RyeJensen

Modtaget 30 point
Dato : 10-07-05 19:30

I startmenuen er der en folder der hedder "start", hvis du lægger din bat-fil der, vil den blive kørt, når windows starter.

Godkendelse af svar
Fra : hubi

Dato : 10-07-05 19:38

Tak for svaret RyeJensen.