/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Norton 2005
Fra : CerwinVega
Vist : 390 gange
220 point
Dato : 10-07-05 16:05

Hmm Har lige formateret det hele og installeret win xp
men efter at have installeret norton 2005 og kørt liveupdate så siger den stadig at min virus defination er out of date selvom der står 9-7-2005
den siger bare urgent attention run live update ..og når jeg gør dette så får jeg at vide at der IKKE er flere updates.

Det vikede ellers før jeg formaterede det hele..har ikke haft probs med norton før !

Er der andre som har haft dette probs ???

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 10-07-05 16:54

Genstart - det nummer lavede 2004 også

Kommentar
Fra : CerwinVega

Dato : 10-07-05 17:38

Jeg har genstartet mange gange nu.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-07-05 19:08

Sælg Norton - vi hører om nye problemer hele tiden. Norton er et problembarn, og hver gang Microsoft ændrer et eller andet, giver den problemer. Gad vide om de bekriger hinanden.

Den fungerer åbenbart ikke som den skal - og det har den vist aldrig gjort...........

Kommentar
Fra : dayworker24

Dato : 10-07-05 19:37

jeg har ikke haft problemer

Kører med
Norton internet security
Norton SystemWorks

jeg har aldrig haft problemer, men jeg ville sige at du skulle slette norton og geninstallere det.

held og lykke med det.

pc formatere næsten hver anden måned og det har virket, hver gang

Kommentar
Fra : CerwinVega

Dato : 10-07-05 21:42

Jeg har oxo prøvet at fjerne det helt og installere det 3 gange nu , men jeg tror oxo det har noget at gøre med det refi siger.

damm gad god bare have det hele til at virke

Accepteret svar
Fra : geu

Modtaget 220 point
Dato : 10-07-05 22:57

Hmm.. Lav lige en kontrol af din dato på pc, jeg havde samme melding engang. Det var fordi pc stod til og være en mdr. foran. Det var en fejl 40, da jeg havde rodet med uret.

Kommentar
Fra : CerwinVega

Dato : 10-07-05 23:54

HAHAAHAA hacde lavet samme fejl som dig kan jeg se..den var en måned foran..prøver lige at reinstallere norton igen med de rigtige datoer..ser lige om det skulle virke..håber jeg

Godkendelse af svar
Fra : CerwinVega

Dato : 10-07-05 23:57

WOO det virkede med det samme...Damm du er en helt...en real day saver.

Mange tak

so we bow :)

Kommentar
Fra : geu

Dato : 11-07-05 17:33

Det var så lidt, man kan jo godt dele ud af sine Fejl 40