/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Rettelse af tipsrettelse................
Fra : Eyvind
Vist : 313 gange
1 point
Dato : 10-07-05 11:48

Diskussion om hvorvidt, et tip virker/er ok/eller andet, bør vel egentlig foregå i smalltalk, eller den kategori, hvor tippet tilhører.

Det virker lidt fjollet, at rette et tip, med en ligeså dårlig forklaring.

Når der bruges 2 taster samtidig, til genveje, ser det sådan ud.
eks.:
>>>>>>>>>>>>>>>>>> Alt+F4 <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
som betyder, at Alt-tasten holdes nede, mens F4-tasten trykkes ned.

/ dette tegn kan betyde .....og......ell.
_ dette tegn bruges som regel til at skabe afstand mellem to ord som rent teknisk skal hænge_sammen

Vil du ikke give mig ret i det Arne ???

Kommentar
Fra : ans

Dato : 10-07-05 11:54

Eyvind

Lagde du ikke selv mærke til den sidste linie i dette tip

http://www.kandu.dk/dk/tip/11790

Citat
Altså, når I læser og/eller vurderer et tip, så check lige at ham der retter på en andens tip ikke selv er en klovn.

Accepteret svar
Fra : Klumme

Modtaget 11 point
Dato : 10-07-05 11:56

HI HI HI hvor er det morsomt...... LOOOL

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 10-07-05 12:11

hvor er det ligegyldigt..
begge dele er da til at forstå.. hvad der er mest rigtigt ved jeg ikke.. ( fik 6 i dansk..)..hehe..

Junior..

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 10-07-05 12:22

Ligegyldigt eller ej....

Det morsomme (eller tragiske) er, at den person som altid er først til at kritisere andre for hvad som helst der afviger fra hvordan det SKAL se ud i hans lille verden, er så pishamrende fyldt med fejl selv..... oven i købet i samme fejlgruppe f. eks. stavefejl.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 10-07-05 12:26

JO Eyvind - det ville være på sin plads !!!
I og for sig bør overskriften så være det samme - ifald en person netop får chancen for at kontrollere tippets rigtighed/værdi osv

PYYYYYYYYY - kan I holde varmen

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 10-07-05 14:15

Ja da det er vel ikke så vigtigt, at være korrekt.
Men det så bare så morsomt ud med den tiprettelse, så jeg kunne ikke "dy" mig.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 10-07-05 14:20

Det forstår jeg

Citat
Hvis du vil belære andre Kandu'er, så gør det ordentligt.

God søndag, solen kalder

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 10-07-05 15:19

Forståeligt kære Eyvind. LOOOL

Ud i solen med dig...... ;.)

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 10-07-05 16:50

Jeg har været ude..................i mit værksted og lave lidt lys inden det bliver mørkt.
Og der er ikke nogen comp derude...................endnu.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 10-07-05 19:51

Du må få min fladskærm eyvind!

I to dage har en tordenflue nemlig kravlet rundt inde bag skærmen - og jeg er lige nu meget tæt på et nervesammenbrud

Kommer den frivilligt ud, så garanterer jeg ikke for følgerne

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 10-07-05 19:58

Creamygirl - jeg kan nu bedst li', at der er lidt facon på det jeg skal kigge på.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 10-07-05 21:01

En skærm....... med lidt til gården og gaden

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 10-07-05 21:17

En buttet skærm?!

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 10-07-05 21:27

Ja - og dem har jeg to af - ved siden af hinanden. [hør]

Godkendelse af svar
Fra : Eyvind

Dato : 14-07-05 19:29

Tak for svaret Klumme. Ja ikke fint ska' det være..........men sjovt ska' det være.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-07-05 19:35

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 14-07-05 19:41

LOOOL Tak din skælm...... Det pynter i min pointsamling

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 14-07-05 20:02

Nemlig for 11 point er ikke at kimse af.
Ærbødigst Hilsen fra
e.c/emesen/Eyvind/emesen.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 14-07-05 20:07

Jøsses.... fik jeg 11 point. Må snart ha' ansat en bogholder (pointholder) til at styre alt dette.