/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Angående Nokia 2600
Fra : ilgp
Vist : 332 gange
75 point
Dato : 10-07-05 10:34

Jeg har lige fået en Nokia 2600.Der er enkelte modtagne beskeder som jeg gerne vil gemme i menuen kladder.Men "gem besked" kan jeg kun få frem i sendte beskeder.Jeg ved at man godt kan gemme modtagne beskeder,og kan ikke finde ud af hvad jeg gør forkert.

Kommentar
Fra : pipzi

Dato : 10-07-05 10:49

Du skal trykke Flyt besked, så burde "kladder" komme frem som muligheder.

Det var i hvert fald det jeg gjorde i min Nokia, bare trykkede flyt beskeder.

Kommentar
Fra : ilgp

Dato : 10-07-05 11:47

Der er ikke noget der hedder "flyt besked" på denne model.Det var der på den anden jeg havde,det var en 3510i.

Kommentar
Fra : pipzi

Dato : 10-07-05 11:56

Hmm det lyder mærkeligt.

Har du ikke mulighed for, at lave mapper osv, til de forskellige beskeder ?

Kommentar
Fra : ilgp

Dato : 10-07-05 15:50

Jeg har lige fundet ud af at jeg skal trykke på rediger 2 gange,for at der så kommer "gem besked"
og derfra kan der så gemmes i kladder.Jeg håber så på at andre brugere kan have gavn af dette.
Men du skal have tak for at du prøvede at hjælpe mg

Kommentar
Fra : pipzi

Dato : 10-07-05 16:00

Det er lidt underligt, at der ikke er den funktion direkte i din telefon, jeg har selv lige fået en Nokia 6220, og der er funktionen "Flyt" i ved alle beskeder, eller gem besked.

Annuller spørgsmålet
Fra : ilgp

Dato : 07-04-06 20:37

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål
Der var en fejl på tlf.
Mvh ilgp