/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
træstubbe/rødder KBH
Fra : yrsas
Vist : 441 gange
10 point
Dato : 10-07-05 10:26

Hejsa derude,
er der nogen der kan hjælpe os? Vi har fældet en del mindre træer (bla syren mm) i forhaven. Nu har vi træstubbe og rødder tilbage. Vi skal have hjælp til at trække det op. Det drejer sig om ca 6-7 stk.
Hvem kender nogen?, hvad koster det? Hvem kan anbefales?
Tak Y
ps der er i KBH området.

Kommentar
Fra : ampere

Dato : 10-07-05 11:07
Kommentar
Fra : invisible

Dato : 11-07-05 08:47

Hvis det er mindre træer, er det vel bare igang med en spade og en skrap økse.

Grav godt rundt om træet, og hug rødderne over, så skulle de 6 -7 små rødder vel være væk iløbet af en lørdag.

Alternativ er at få dem stupfræset.
koster 100 - 350,- kr alt efter hvor store dine stuppe er