/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Terror - Hvad gør vi ?
Fra : Trine08
Vist : 405 gange
50 point
Dato : 09-07-05 19:39

Ja, hvad mener i vi skal gøre ?
Hvad hvis de kommer her ?
Er vi / du så klar ?

Jeg mener vi skal stjæle deres knivnder !
Og skyde de mænd vi kan få ram på
Kan det lade sig gøre at stjæle kvinderne ?
Vi har jo gjort det før, da vi var vikinger.

Hvorfor pokker tror i Englænderne er så grimme ?
Kan iv ikke gøre det igen ?

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 09-07-05 19:47

Jeg mener også.

Er vi ved at forberede os til krig ?
Står vi sammen i Danmark ?
Og hvad kan den enkelte Dansker gøre ?
Holder vi sammen eller hvad ?
Eller er det regeringen der ordner det hele ?
Mens vi tænker...Det skal nok gå ??

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 60 point
Dato : 09-07-05 20:36

Hvad kan den enkelte dansker gøre??

Ikke ret meget, tror jeg.

Man ved jo ikke hvor, hvornår, hvorfor der pludselig eksploderer en bombe, og hvem der har anbragt den.
Så kan man jo ikke gøre ret meget.

og hvad pokker skulle regeringen stille op.........holde et møde og blive enige om, at I danmark gider vi ikke finde os i terrorisme
Gad vide om det hjælper?

mvh dova

Kommentar
Fra : severino

Dato : 09-07-05 20:39

Hvad skal vi dog med deres kvinder. - De stinker af hvidløg ud af munden, tøjet lugter af kamelmøg, fordi de sover sammen med dem. De fatter ikke et ord af dansk, og så vil det belaste vores økonomi, at skulle holde dem i live, der som vi stjal dem og tog dem med hjem!

Vi kan takke skiftende uduelige regeringer for deres vattepikke politik, da vi fik alle de gæstearbejdere til landet i 60'erne, for det var her det startede.

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 09-07-05 21:18

Hvis vi stjal ders kvinder, så ville vi rede deres kvinder fra deres dumme mænd som slå og er ubehaglig overfor dem.
Og samtigdig så ville de ikke kunne føde nye børn

dova < og hvad pokker skulle regeringen stille op.........holde et møde og blive enige om, at I danmark gider vi ikke finde os i terrorisme < Haha

serverino < Jaaahhhh.....

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 09-07-05 21:27

Det eneste vi som borgere kan gøre er, at udvise ekstra stor opmærksomhed overfor alt, der ser mistænkeligt ud og straks rapportere det til de rette myndigheder. Disse myndigheder er i første omgang politiet. De har dog ikke tilstrækkelige rescourser til at klare den øgede arbejdsbyrde, så vi må også tænke på at vælge nogle politikere der har viljen til at betale for den nødvendige øgede sikkerhed. Dette indebærer selvfølgeligt at vi også selv må være klar til at betale for de ekstra folk der skal løse de mange nye opgaver. Vores Konservastive Udenrigsminister har idag sagt at vi IKKE skal tale om penge, men bare få jobbet gjort, så skal han og regeringen nok sørge for finansieringen. Han vil have politifolkene til at arbejde over for penge. Men at uddanne, ansætte og aflønne det nødvendige antal pansere vil han end ikke snakke med politiets fagforening om. BVADR

Kommentar
Fra : Birgitte32

Dato : 09-07-05 22:24

En anden ting vi også kan gøre - eller ikke gøre er at skære alle over én kam og begynde at fordømme alle, bare fordi de kommer fra et land, hvor et par enkelte mennesker ikke er helt rigtige oven i hovedet ...

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 09-07-05 22:28

Birgitte < Det er da en dårlig plan !
Det her er i mine øjne ikke en kamp imellem sort og hvid.
Men jeg kan forstå at mit indlæg bliver tolket som rasistisk !!!!! hvilket ikke er hensigten.
Derfor gider jeg ikke diskutere det mere.. tråden er lukket.. men acceptere ingen svar

Godkendelse af svar
Fra : Trine08

Dato : 09-07-05 22:30

Jo det skulle da lige være dovas svar så
Tak for svaret dova.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 09-07-05 23:08

dova - vil du ikke være så sød lige at komme med en kommentar til min kommentar? Jeg kan da ikke for alvor tro at vi er uenige i dette spørgsmål

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 09-07-05 23:33

rescourser......... LOOOL http://www.kandu.dk/dk/spg/70276

Tju hej hvor det går...... for lille arne

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 09-07-05 23:47

[citat]
Hvis du vil belære andre Kandu'er, så gør det ordentligt
[/citat
http://www.kandu.dk/dk/tip/11790

http://www.kandu.dk/dk/spg/70276
Jamen lille arne, jøsses dog. Du har da vist ikke "rescourser" (lol)eller for den sags evner til at belære nogen om noget som helst ...

Kommentar
Fra : ampere

Dato : 10-07-05 08:42

Birgitte - enig!

AMP

Kommentar
Fra : ampere

Dato : 10-07-05 08:45

Trine08 - jeg opfattede egentligt ikke dit indlæg som værende racistisk, men derimod oppe i tiden. Det var ikke svært at læse ironien i det - men også et seriøst spm.

AMP