/ Forside/ Interesser / Helbred / Fitness / Spørgsmål
10  granner01 200
Vægte skiver..
Fra : jonassr
Vist : 637 gange
100 point
Dato : 09-07-05 15:34

Hejsa jeg har købt en trænings bænk og vil gerne købe lidt flere klio (skiver) til den så er det lige jeg vil høre om i kender nogle billige steder jeg skal bruge nogle 2*10-15 kg ca

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 09-07-05 20:46

Du må da have et produktnavn på din træningsbænk? Hvor har du købt den? Igennem samme kanal bør du kunne købe ekstra vægt-skiver. Hilsen Arne

Kommentar
Fra : jonassr

Dato : 10-07-05 18:06

skiverne passer jo til alle.. men jeg vil bare købe dem så billigt som muligt.