/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Går det hurtigere med kabel?
Fra : JacobS.
Vist : 489 gange
50 point
Dato : 09-07-05 11:54

Hej

Jeg har invisteret i en ny dyr nokia 3230 og der er infrarød. men det tager en krig at overfører billeder og film osv. Man kan købe et data kabel til den.

Går overførsler hurtigere med kabel end infrarød?

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 60 point
Dato : 09-07-05 11:57

hmm - jeg bruger bare et par sekunder pr billede med kabel - (LG telefon) - overførte temmelig mange igår og det tog ca 2 min ialt - inclusive diverse videoklip

Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 09-07-05 12:07

hvad brugte du med ir?

Er der nogle som har en NOKIA mobil som måske kan svare?

Kommentar
Fra : grethes

Dato : 09-07-05 12:21

Jeg har en N6230, bruger kabel til at overføre billeder med. Det går meget nemt og hurtigt.

Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 09-07-05 12:32

okay - tak for alle jeres svar. Jeg har kigget lidt på hvad sådan et kabel koster og jeg har fu ndet frem til at MYTRENDYPHONE er den langt billigste. Der koster den 108 kr. hvor i TDC koster den 300 kr.

Der står at det er orginalt. er det rigtig med den kæmpe prisforskel?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 09-07-05 12:42

sorry JacobS ..... min gamle LG er ikke med infrarød - men ganske udemærket sådan til husbehov - kan se du selv har fundet frem til hvad du søgte - det var noget af en besparelse

Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 09-07-05 18:42

hehe.. ja det var det sørme.

nå men tak for jeres svar - jeg køber et kabal

Du får pengene Miritdk

Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 09-07-05 18:42

hehe.. ja det var det sørme.

nå men tak for jeres svar - jeg køber et kabal

Du får pengene Miritdk

Godkendelse af svar
Fra : JacobS.

Dato : 09-07-05 18:43

Tak for svaret miritdk.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 10-07-05 00:08

god fornøjelse