/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Fixe små ridser
Fra : AlexS
Vist : 480 gange
130 point
Dato : 06-10-02 22:40

Hej..
Ja, min helt nye Estilete har fået en lille bitte ridse..
Ved ikke helt hvordan den er kommet, ligner en sten der er fløjet hen og ridset lidt..
Men jeg er jo lidt øm over for den, da den er helt ny, så jeg vil meget gerne have det fixet!
Kan man købe noget at fixe det med? Ved der engang var det i TV-Shop hvor man kunne få nogle stifter af en slags.. Findes det på det danske marked??

På forhånd tak..
Mvh. Alex

P.S. Den er sort..

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 06-10-02 22:47

Du kan få de stifter hos en biltilbehørsforhandler, men hvis den ikke er ret stor, kan du faktisk dække det med en sort skosværte, og så polere efter.

Accepteret svar
Fra : stanley

Modtaget 130 point
Dato : 07-10-02 20:45

Din knallertforhandler har stifterne. Du får den gratis, nu hvor du har købt den hos dem. Det er jeg sikker på!

Kommentar
Fra : stanley

Dato : 07-10-02 20:46

den = knallerten

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 09-10-02 18:38

Ring til Chipsaway de er experter se mere på www.chipsaway.dk

MVH

Jens
"AlexS" <AlexS.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:9sFo9.84411$Qk5.3792589@news010.worldonline.dk...
> Hej..
> Ja, min helt nye Estilete har fået en lille bitte ridse..
> Ved ikke helt hvordan den er kommet, ligner en sten der er fløjet hen og
> ridset lidt..
> Men jeg er jo lidt øm over for den, da den er helt ny, så jeg vil meget
> gerne have det fixet!
> Kan man købe noget at fixe det med? Ved der engang var det i TV-Shop
> hvor man kunne få nogle stifter af en slags.. Findes det på det danske
> marked??
>
> På forhånd tak..
> Mvh. Alex
>
> P.S. Den er sort..
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>