/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Erotiske sex-lege.
Fra : Hannabanana
Vist : 6945 gange
30 point
Dato : 08-07-05 20:24

Er der nogen der har nogle gode hjemmesider, hvor man kan finde nogle erotiske lege/spil, som ikke kræver at man køber noget? F.eks. en strip-leg, eller et kortspil, som ender i sex? Forslag?

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 08-07-05 20:49

En nem lille een.

Du siger:....Jeg tænker på et tal mellem 0 og 100. Vedkommende du er sammen med, gætter på et tal, og du siger.. det var rigtigt... du har vundet en tur i høet.

Der er ikke så meget spildtid, og de gætter altid rigtigt LOOOL

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 08-07-05 21:05

Sad og kiggede efter erotiske lege til Hannabanana - og stødte på denne*S*

http://www.fjolletobak.com/detail.php?&content=12566

Undskyld Hanna. Ved godt det ikke er denne slags erotik du søger, men jeg fik mig lige et mindre grineflip - og tænkte på om der mon er en dybere mening med, at vovsen rejser bamsen op efter brug?!

Kommentar
Fra : Seipe

Dato : 08-07-05 21:47

Der er måske nogle ideer at hente her.

http://debat.jubii.dk/fd/89/Sex/

Kommentar
Fra : slemmert

Dato : 08-07-05 22:56

Du skal prøve at udforske universet omkring yahoo group, der er både særeles blidt samt mere og mindre hårdt....

Kommentar
Fra : Tooncompany

Dato : 09-07-05 00:04

Dettr her er en ganske sjov og god side....

http://sexlege.eperve.dk

/TC

Kommentar
Fra : Sygate

Dato : 09-07-05 12:17

Ellers prøv at spørg på www.sexdating.dk
De har et seriøst forum med 80.000 brugere sov.
Minder meget om kandu men er selvfølgelig mest om sex.

Kommentar
Fra : Addicted_to_antrax

Dato : 11-07-05 17:04

Hejsa... jeg er faldet over siden http://www.timekiller.com
det er en meget finurlig side og jeg må sige at jeg har fået en del tid til at gå derinde... hehe

Accepteret svar
Fra : D9N

Modtaget 30 point
Dato : 17-07-05 15:40

vil ikke anbefale www.sexdating.dk hvis man er kvinde, for man bliver totalt spammet af mails der fra...

men www.smcopenhagen.dk har et seriøst forum, hvor man får en god hjælp.

Scor kan også være godt, men folk er meget sammenspiste der inde...

D9N

Kommentar
Fra : rockduck

Dato : 05-08-05 19:32

nu hvor vi er ved det... har hørt om sexspil hvor man har kort hvorpå der står spørgsmål om, ja sex og som man skulle lære en masse om hinanden af kender nogen noget lignende?

kunne også være en hjælp jo

mvh
rockduck

Kommentar
Fra : D9N

Dato : 09-08-05 18:23

rock duck , ja det er et spil som jeg har lavet med nogle venner
så send mig en mail så mailer jeg det til dig.

det er et sandhed og konsekvens i erotisk udgave.

D9N

Godkendelse af svar
Fra : Hannabanana

Dato : 22-08-05 18:46

Tak for svaret D9N.