/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
AVAST Home Edition (Free)
Fra : Manse9933
Vist : 528 gange
500 point
Dato : 08-07-05 15:55

Hej med jer
Er der nogle af jer der har/prøvet/afaring med ovenstående program,min tre årige Panda licens er hved
at skulle fornyes (Panda.A.Titanium 2004 og jeg gidder ikke deres nye version 2005,har lige testet den)så jeg vil prøve nogle nye programmer,og så gør det jo heller ikke noget at programmet er gratis.
Min eneste betænklighed er at det kommer fra et Øst land(Czech Republic)de har desværre ikke et særligt godt ry (sikkert en fordom)der ovre Øst på fortæl fortæl.
Manse9933

Accepteret svar
Fra : NielsPT

Modtaget 510 point
Dato : 08-07-05 16:01

jeg har virkelig kun godt at sige om Avast!! efter min Norton Internet Security udløb sidste måned, installerede jeg Avast, og kørte et skan. - Og den fandt (til min store overraskelse) 3 inficerede filer, som Norton ikke havde fundet. Desuden opdaterer den sig selv næsten dagligt, og stopper af og til hjemmesider, som indholder inficerede filer.

Det fungerer bare!!

Go fornøjelse med Avast!
http://www.avast.com/

Mvh Niels

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 08-07-05 16:06

NielsPT>har du haft nogle konfligter med programmet,jeg har været inde og rode rundt på deres HP,hvor jeg kan se de har et afinstallerings værktøj,det kan jo både være godt og undt.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 08-07-05 16:07

ooooooooooooo

Kommentar
Fra : Sygate

Dato : 08-07-05 16:13

Jeg har haft det i lang tid. Det er nemt at afinstallere og installere osv.
Der er kun 1 ting der er lidt belastende ved det. Og det er at den opdateres hver dag. Det trækker virkelig krafter. Men ok... det er jo kun i 1 minut ca.
Ellers er det et virkelig effektivt program, der har holdt alt ude indtil videre.

Det virker fuldstændigt professionelt.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 08-07-05 16:16

kan man opdaterer det manuelt?,saft og kraft mangler jeg ikke

Godkendelse af svar
Fra : Manse9933

Dato : 08-07-05 16:19

Tak for svaret NielsPT.

Nå,skit, jeg plejer ikke at være så bange af mig,så jeg prøver det.
Jeg smider lige nogle poæng til dig også   SYGATE.
Manse9933

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 08-07-05 16:32

Ja, prøv det! Jeg er sikker på, at du ikke vil fortryde det!
Efter jeg skiftede fra Norton til Avast er min opstart også blevet hurtigere.!

Jeg synes nu ikke den daglige opdatering er slem, jeg lægger faktisk ikke mærke til det (udover når computeren siger "Virus database has been updated")

Mvh Niels

Kommentar
Fra : dhmoelsted

Dato : 08-07-05 21:24

Ja jeg kan jo næsten ikke bidrage med noget jvf. ovenstående, men vi har har nu haft avast i ca et år og i den tid , ja det er måske tilfældigheder ,men noget angreb har vi været fri for, det er bare et godt program der kan lægges ind på norsk, ja kun godt om dette program vi skal ikke ha andet, det største problem for vore 2 pc var nok at slippe af med symantec norton, de hænger bare ved.
held med dit nye program
Hans