/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Fordi det er weekend...
Fra : mikael_hanna
Vist : 991 gange
500 point
Dato : 08-07-05 14:54

kan der, ved at komme med en SJOV vittighed, afhentes 500 herreløse points her hos mig..!

Kommentar
Fra : frueyde

Dato : 08-07-05 14:56

Besøg hos luderen
En mand besøger en luder, og beder om en bagstikker.

Luderen indvilger, og går straks ned på alle fire.

Manden går om bagved og går og ned i knæ, hvorved han desværre taber sin toupé.

Da luderen tager hånden bagud, for at føre pikken til hullet, mærker hun den skaldede isse, hvorved hun udbryder: "Du kommer lige lidt stille med den der, ikke?"

Kommentar
Fra : Sygate

Dato : 08-07-05 14:57

Hvorfor tror mange kvinder at morgensutter er noget man tager på fødderne?

Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 08-07-05 14:59

ingen bedre...? (selvom Sygate fik mig til at trække på smilebåndet)

Kommentar
Fra : frueyde

Dato : 08-07-05 15:00

Ha! Ha! Sagde Carl på stamknejpen.

Sikke noget sludder, når de siger at kondomer er sikker SEX!

Hvorfor siger du det ?

Nu har jeg købt 12 pakker af dem og jeg har ikke fået fisse endnu.

Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 08-07-05 15:01

frueyde... du må da kunne lidt bedre end dem der?? de er sgu lige lovlig gamle !!!

Kommentar
Fra : frueyde

Dato : 08-07-05 15:03

Ved du hvorfor mænd over 40 sveder så meget mellem 2 omgange sex..?

Det er fordi der som regel kommer en sommer imellem

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 08-07-05 15:04

Læreren: - Kan du give mig navnet på et kendt strygeinstrument, Elmer?
- Ja, en pensel.

Kommentar
Fra : Sygate

Dato : 08-07-05 15:05

Jeg læste også om en mand - det på nettet havde fundet STEDET hvor man kunne købe MIDLET til at få en større pik

Forleden kom det han bestilte og han pakkede spændt ud og fandt ..............
..............................................
.............................................

Et forstørrelsesglas

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 08-07-05 15:06

Hvorfor slikker en hund sig i røven????????

...fordi den kan nå!

Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 08-07-05 15:06

Prøv igen folkens...

Her er lidt inspiration....
Sønnen kommer jublende hjem til sin mor og fortæller "mor, vi sidder hos naboen og ser Porno-film!!!!!". Moderen bliver koksrød i hovedet "HVA GØR I??". Sønnen siger "så, så rolig mor, det er ganske ufarligt, fordi det er BØRNE-porno"
Børnene blev spurgt i skolen i skolen hvad forældrene spiser. Lille-per siger glad at hans mor spiser lamper. Læreren siger "nej nu må du altså holde op med at lyve Lille-Per ingen spiser lamper". "Jo det gør min mor" siger lille-Per "i nat hørte jeg nemlig min mor sige til far ´hvis du slukker lampen så tager jeg den i munden´"
Muhammed kommer hjem til mor og spørger "Mor, i min 2-klasse er jeg den med den største penis. Er det fordi jeg er perker?" Moderen siger "nej muhammed, det er fordi du er 22 år"

Mikael

Kommentar
Fra : frueyde

Dato : 08-07-05 15:07

En buschauffør trængte til at få taget trykket, men var bange for at nogen kiggede ind i bussen, så derfor kravlede han under bussen, lukkede øjene og begundte at onanere. Lidt efter lød en stemme, hvad laver du?? Justere kobling. Hmm måske skulle du også kigge på bremserne, din bus er kørt

Kommentar
Fra : Sygate

Dato : 08-07-05 15:07

Så er der den med racisten der bakker ud af sin indkørsel:

Først kigge han til højre. Der kommer en neger.

Så kigger han til venstre. Der kom heller ikke nogen.

Accepteret svar
Fra : WalkingChicken

Modtaget 510 point
Dato : 08-07-05 15:09

En ung mand skal med kæresten hjem til hendes forældre og spise. Han er noget nervøs og det sætter sig jo i maven - så han tænker "Hvis jeg lige slipper en lille prut får jeg det nok bedre" - hvilket han gør ude foran huset - og det hjælper!
Senere inde ved bordet kan han mærke at den er gal igen - så han slipper en lille en igen.
Desværre er det en med lyd ! Fruen i huset ser op og siger "Fido!!"
HA! tænker fyren - hunden ligger under min stol og den får skylden...så kan jeg godt lige klemme en mere afsted.
Og rigtigt nok får hunden igen skylden - FIDO !! råber konen..
Nu har han det bedre, men kan mærke at der lige skal fyres en sidste fjert af.
"Pruuuut" lyder det igen - og op farer konen - helt rød i hovedet og skriger "FIDO - KOM SÅ VÆK DERFRA INDEN HAN SKIDER PÅ DIG !!!"

God week-end

Kommentar
Fra : frueyde

Dato : 08-07-05 15:09

hvorfor må små negerbørn ikke lege i sandet, katten graver dem ned

hvordan passer du små negerbørn, fugter deres læber og hænger dem på ruden

hvornår må du spytte en tyrkerkælling i hovedet....når der er ild i skægget

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 08-07-05 15:13

...eller dagens lille racist....

I Texas fiskede den en person af Afrikansk herkomst op af søen. Han var stukket fire gange i ryggen med en slagterkniv, to skudsår i brystet, et i panden, hovedskallen slået ind med et stumpt instrument, bar spor af strangulering med en pianotråd, begge ben brækkede og skudt gennem begge knæskaller. Derforuden var han bagbundet.

Sheriffen kunne tørt konstatere, at det var et af de mere særprægede selvmord - inden han arkiverede sagen!

Kommentar
Fra : Sygate

Dato : 08-07-05 15:15

Hvad kalder man gruppesex på et plejehjem?

Svar: Blandet saft fra Rynkeby

Kommentar
Fra : Sygate

Dato : 08-07-05 15:16

Hvad hedder den rynkede hud der sidder på spidsen af en mands penis, der kører frem og tilbage når han dyrker sex?

Konen.

Kommentar
Fra : punkler

Dato : 08-07-05 15:17

En sømand kom hjem fra en laaaang rejse...
I og med at han havde været på havet så længe, var han så trængende, at det første sted han søgte, var en luder.

Han havde desværre ikke ret mange penge, så han måtte nøjes med det billigste.

Han ankom til luderen og bedte om det bedste og billigste hun kunne tilbyde!
Herefter blev han ført ned i et mørkt kælder rum, hvor han sad og ventede. Pludselig kom en høne ind i rummet... ...han sad og spekulerede over hvad det nu skulle betyde... ...han tænkte så: "for satan da... jeg har jo betalt, så kan jeg lige så godt udnytte det!".... ...det gik også meget godt...

Om aftenen lå han i syn køje på skibet og tænkte over "mødet" med hønen... ...”Det har egentlig rimelig godt” tænkte han, det må jeg prøve igen i morgen.

Dagen efter, da han ankom til luderen betalte han samme pris og glædede sig allerede. Dog blev han ikke, som dagen før, ført ned i kælderen, men derimod ind i et stort rum, hvor der sad 15 mænd på stole og kiggede med i gulvet - mens de onanerede…..”nå tænkte han, gad vide hvad der venter mig i dag?!”

Han satte sig på en stol og kiggede, som de andre, ned i gulvet, her fandt han ud af, at der var et ”spejl/vindue” i gulvet, så man kunne se ned i værelset under dem… …i rummet lå en mand og kneppede to dejlige tøser.

Han prikkede til sidemanden og sagde: ”det er satme godt det her!” hvorpå sidemanden svarede: ”så skulle du have været her i går, der var en tumpe der kneppede en høne!”

God weekend

Kommentar
Fra : Sygate

Dato : 08-07-05 15:17

Ved du hvorfor en heks ikke har trusser på?

Det giver et bedre greb om kosten

Kommentar
Fra : Sygate

Dato : 08-07-05 15:18

to bøsser sidder i badekarret.
Den ene spør... "er sæben oppe i din ende?"

Kommentar
Fra : Sygate

Dato : 08-07-05 15:23

Det var 2 blondiner der stod og talte sammen.
Den ene siger: Alle mekanikere er svindlere.
Den anden svare nej ikke min, han tager kun 500 kr. for at skifte blinklysvæske.

Kommentar
Fra : Sygate

Dato : 08-07-05 15:24

Alle fanger i de danske fængsler har bedt om 3 dages ferie med familien. Peter Lundin har bedt om 3 uger, som han siger: Det tager jo noget tid at samle familien.

Kommentar
Fra : Sygate

Dato : 08-07-05 15:28

Kurt Koben havd' et jagtgevær
kridte vitte vit bum bum
Og han var vist nok lidt for sær
Kridte vitte vit bum bum
Og det ku han sgu ikke ta'
Kridte vitte vitte vitte vit bum bum
Og så skød han sit hoved af
Kridte vitte vit bum bum

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 08-07-05 15:28
Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 08-07-05 15:32

En undsluppet fange bryder ind hos et kæreste par, binder manden til en stol, lægger kvinden nøgen på sengen, kysser hende på halsen, og går ud på toilettet. Manden: - Han kyssede dig, han er meget farlig og vil kneppe dig i hoved og røv, Men gør ikke modstand, hold ud min skat, og bare tænk på at jeg elsker dig.
Kvinden: - Han kyssede mig ikke, men hviskede at han syntes at du er lækker, og hvor vi gemmer vaselinen, Men hold ud min ven, jeg elsker også dig!!

En nonne ringer til lægen, og fortæller at hver gang hun har sin menses, kommer der frimærker med ud. Det havde lægen godt nok aldrig hørt om før, og beder hende komme op til kontrol, næste gang det sker. Kort efter dukker nonnen op, lægger sig med spredte ben, og lægen kigger nøje op mellem hendes ben, og begynder så at grine. - Jamen kære søster, det er jo ikke frimærker. Det er chiquita mærker

Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 08-07-05 15:46

nu er her skam mange sjove og gode... Men jeg vil lige give jer en chance til før jeg vælger en... Jeg har min favorit indtil videre, det er bare så kedeligt at den person lige har fået 500 fra mig..! Så come on prøv nu jeres bedste vittighed!!!

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 08-07-05 15:49

Hvorfor hopper dykkerne altid baglæns og ikke forlæns?
- Ellers ville de lande i båden

Hvad får man, når man giver Viagra til en ildflue?
- Et neonrør

Hvilken forskel er der mellem en amerikaner og en youghurt?
- Efter et stykke tid vil yoghurten udvikle en form for kultur

Kommentar
Fra : WalkingChicken

Dato : 08-07-05 15:53

Et forskerhold besluttede at finde forskellen på mænds og kvinders hjerne.
De åbnede først en mand og kiggede ind - der var en stor flot og sund hjerne !! De lukkede pænt igen og gik over til kvinden.
Igen åbnede de kraniet og kiggede ind - og til deres store overraskelse var der INTET - blot en snor der gik på tværs !?
De besluttede at klippe snoren over for at se hvad der ville ske - hvorefter kvindens ører faldt af ...

Kommentar
Fra : WalkingChicken

Dato : 08-07-05 15:58

Hvad kalder man et stykke papir der er klippet midt over ?

Svar: Et svensk puslespil hehehe

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 08-07-05 16:02

Hvad er ligheden mellem en pædofil og en alkoholiker?
De kan begge to godt lide en lille en..!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 08-07-05 16:06

Hvad er ligheden mellem Michael Jackson og en bærepose???

De er begge lavet af plastic og er meget farlige for børn........

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 08-07-05 16:06

Hvad sker der hvis en bøsse tager fejl af vaseline og tapetklister? Så falder hans tapet ned!!!!

Godkendelse af svar
Fra : mikael_hanna

Dato : 08-07-05 16:17

Tak for svaret WalkingChicken. Den er måske lidt plat... men det er den som fik mig til at sille ølen flest gange for at grine..! Så skål igen og god weekend allesammen...! Smil

Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 08-07-05 16:18

Håber andre mener de herreløse points fandt den rette ejer..!

Kommentar
Fra : Sygate

Dato : 08-07-05 16:21

Det hedder ikke mere sorte penge, næh nu hedder det anden etnisk indkomst.

Kommentar
Fra : Sygate

Dato : 08-07-05 16:23

Din Kristus er Jøde
Din bil er Japansk
Din pizza er Italiensk
Din kartoffel er Tysk
Din vin er Chilensk
Dit demokrati er Græsk
Din kaffe er Brasiliansk
Din the er Srilankansk/kinesisk
Dit ur er Schweizisk
Din mode er Fransk
Din skjorte Er Indisk
Dine sko er Thailandske
Din radio er Koreansk
Dine ferier er Tyrkiske
Dine tal er Arabiske
Dine bogstaver er Latinske
OG så FUCKING klager du over at din nabo er udlænding!

Kommentar
Fra : Sygate

Dato : 08-07-05 16:24

På immigrationskontoret:
Name? Muhjama Ahmed Kahn.
Sex? Three times a week.
No, I mean: Male or female? Doesn´t matter - sometimes even with camel!

Kommentar
Fra : Sygate

Dato : 08-07-05 16:25

De små Grå kalder vi sorte svin... En hel flaske må så være et asylcenter... og når flasken er drukket og vi brækker os, kaldes det etnisk udrensning

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 08-07-05 16:35

God weekend i lige måde - det var faktisk et morsomt indslag at lede efter vittigheder
mvh/Balcanard

Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 08-07-05 16:54

Hej igen. Tak for alle jeres indlæg... Her er to sidste som er lidt lange...

Her er så også lige en jeg synes er fed..

En sherif kommer ridende i ørkenen på sin trofaste ganger. Pludselig kommer en Fe frem og siger han har tre ønsker som hun vil opfylde, fordi han har været et godt menneske.
Sheriffen siger så "jeg vil gerne være udødelig, da jeg ofte bliver skudt efter i mit job"
"OK" siger feen knipser med fingrene.
"mit andet ønske er at min hest skal være udødelig" siger sheriffen.
Feen knipser med fingrene og siger "nu har du fået to ønsker opfyldt, hvad skal dit sidste være? tænk dig godt om da det er det sidste ønske i hele dit liv."
Sheriffen står længe og spekulerer, og siger så "Jeg ved det nu. Jeg vil have at ´Den´ skal være ligså stor som min hest´s"
Feen knipser en sidste gang og forsvinder..

Sheriffen rider hastigt videre til nærmeste by. Her stopper han en Cowboy og siger "skyd mig!!!". Cowboy´en siger at det kan han da ikke da han jo er sherif. Men sheriffen befaler ham at gøre det.
Cowboy´en skyder så sheriffen, som vælter og rejser sig med det samme igen. Cowboyén er ved at tabe underkæben.. "wow" siger han.
Sheriffen beordrer ham så til at skyde hans hest. Dette gør cowboy´en, hesten falder men rejser sig med det samme igen. "Det er da for vildt" udbryder cowboy´en.
"Hvis du synes det er vildt, så skal du bare se her" siger sheriffen og smider bukserne.
Cowboy´en siger så "WOW det er godt nok den største fisse jeg nogensinde har set"

og en gammel kending som Molokyle engang smed på Kandu..
-----
Alle kender Werner...

Werner havde for vane altid at sidde på værtshus og prale med, han kendte alle mennesker.
Rigtig nok sagde alle der kom ind på beværtningen som det første : Hej Werner...!!!
Kelneren mente nu alligevel, der måtte være mennesker Werner ikke kendte og indgik nu et væddemål med Werner.

Kelneren sagde: Hvis jeg kan nævne én der ikke kender dig, så taber du en flaske Whisky ellers gi'r jeg en. Werner indvilgede og Kelneren sagde : Anders Fog Rasmussen; han kender dig ikke. Ork jo, sagde Werner, som dreng sad vi altid ude i laden på hans fædrende gård og spillede det der 'Statsminister' spil Anders selv fandt på reglerne til, men lad os tage op og spørge ham selv. Som sagt så gjort. De tog i Statsministeriet og var dårligt kommet ind, da en velkendt stemme sagde: Hold kæft... Werner... Dét var sgu længe siden. Jeg udskyder lige EU forbehold valget, så vi kan få os en sludder om gamle dage.

Kelneren måtte nu op med en flaske til Werner, men sagde: Jeg er frisk på at prøve igen. Ok. sagde Werner.

Du kender ikke Dronningen. To flasker på højkant...!
Joda, sagde Werner, Daisy og hendes fjollede unger kender jeg sgu da fra jeg var pedel på Krebs Skole i Stockholmsgade. Vi går da bare op og spørger hende. Werner ringde og fik ordnet en audiens og knap var de kommet ind på Amalienborg før en storrygende dame Skingert råbte: Guuuud... hej Werner, hvor hyggeligt du kigger forbi; Vi og Prinsen har netop siddet og snakket om, hvor længe siden det var, vi så dig sidst... var det ikke da drengene gik i skole? Kom dog op til en passiar.

Kelneren måtte noget forbavset aflevere to flasker sky til Werner. Han øjnede dog chancen
for at vinde et tredie væddemål, hvis han måtte nævne nogen uden for Danmarks grænser?
Selvfølgelig, sagde Werner, jeg kender da ALLE.

Ok. Paven; du kender sgu da ikke Paven, påstulerede Kelneren. Jeg giver rejsen til Vatikanet og det hele, hvis du kender ham. Gratis øl til dig Werner i et helt år oven i hatten.
Ha, sagde Werner, Johannes Polledrengen har jeg da tit hjulpet med at formulere den årlige tale til folk på pladsen foran Peterskirken. Også den han skal holde om et par dage.

De tog til Rom for at høre Paven tale, men da de stod på pladsen blandt tusinde andre sagde Werner pludselig til Kelneren: Vent lige her, så skal du ved selvsyn se jeg kender manden.
Efter et stykke tid dukkede Werner op på balkonnen ved siden af Paven som hilste hjerteligt.
Da Werner kom tilbage lå Kelneren besvimet på pladsen og da han efter et par minutter kom til sig selv, mumlede han: Dét var li'godt satans....
Rolig, sagde Werner, jeg havde jo fortalt dig at jeg kendte ham. Det var sgu ikke dét, sagde Kelneren... Det var de 40 Japanske turister bag mig, der blev ved at spørge:

Hvem alverden er den gamle tykke nar med hatten, der står ved siden af Werner?

Kommentar
Fra : WalkingChicken

Dato : 08-07-05 23:28

Plat !?! hmmm, den er jo god - det er derfor jeg kan huske den Kan meget snildt se situationen for mig - skide hylt!
Tak for en utrolig underholdende dag/aften - rigtigt godt indlæg
Fortsat god week-end til alle.....