/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
tabte billeder
Fra : timeglas
Vist : 387 gange
100 point
Dato : 08-07-05 13:43

Jeg har slettet nogle billeder fra mit kamera på min pc. Jeg har desuden "tømt papirkurven". Er der nogen muligheder for at gendanne dem igen? Jeg har Windows XP.

På forhånd tak

Kommentar
Fra : Sygate

Dato : 08-07-05 13:47

Der er vist nok et sidste håb.
Prøv at gå i værktøjer-> internetindstillinger-> generelt -> Under temporary internet files trykker du på "settings" (Hedder sikkert indstillinger på dansk). --> View files (Se filer må det hedde).
så komme der alt muligt crap op, som du har set på gennem tiden.
Prøv om de ligger der til gendannelse.

Accepteret svar
Fra : Balcanard

Modtaget 110 point
Dato : 08-07-05 14:04

Der er håb endnu - File Recovery har engang "reddet mit liv" - jeg kom til at slette juniors Berlin-billeder, men dem fandt jeg igen via http://www.pcinspector.de/file_recovery/dk/welcome.htm

Kommentar
Fra : dbl

Dato : 08-07-05 14:48

Her du prøvet med Systemgendannelse. Jeg ved ikke om det vil virke, men det er da et forsøg vær.

Kommentar
Fra : timeglas

Dato : 08-07-05 17:44

Hej dbl

Du skriver systemgendannelse. Hvor gøres det henne?

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 08-07-05 18:04

Nej de kan ikke findes komplette i internetfiles, ej heller kan systemgenoprettelse få dem frem, kun et program som kan få gendannet som File Recovery eller et af de utallige andre kan få det frem, men det kræver du ikke bruger din maskine før de er fundet.
Så det bedste er at installere feks. File Recovery på et andet drev. Eller en anden computer, og så sætte din harddisk i den anden computer.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 08-07-05 18:48

Vi har købt et program, der hedder "Bad Copy". Det har reddet os et par gange, efter vi har slettet nogle billeder ved en fejltagelse. Det genskaber dem til samme kvalitet på ingen tid. Du kan købe det her: http://www.cdrinfo.com/Sections/Reviews/Specific.aspx?ArticleId=9018

Hilsen Jette

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 08-07-05 18:51

Prøv lige at gå i søg - vælg så at sætte prik i biller - lad være med at skrive noget i søgefeltet - vælg denne computer

jeg har faktisk kunne finde billeder man troede var tabt - slettet osv - netop på så enkel en måde - håber du også kan.

(af og til kan det være du skal skrive for eks. jpeg eller hvilket format det nu drejer sig om)

Kommentar
Fra : dbl

Dato : 08-07-05 21:45

Jeg har selv flyttet lidt rundt på min, men jeg mener at den som standart ligger i "Start" >> "Alle programmer" >> "Tilbehør" >> "Systemværktøjer"

Godkendelse af svar
Fra : timeglas

Dato : 19-07-05 12:31

Tak for svaret Balcanard.

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 19-07-05 13:57

Selv tak - håber, at du fandt samtlige billeder. mvh/Balcanard