/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
DVD Extras - 100 kb?
Fra : TheOsirisDK
Vist : 356 gange
50 point
Dato : 08-07-05 12:27

Hi. Undre mig lidt over hvordan man pakker 88 kapitler med extras/special feature section, som includere musik video, 50 movie stills og nogle outtakes, til at kun fylde 100 kb?
Så vidt jeg ved er dvd bygget op med Vob filer og deres partner IFO fil. Ifølge PowerDVD og Windows Media CLASSIC ligger der en Musik video på
"Title 06, chapter 01" - title 06 svare så til Vob06. I vob6 er der så 88 kapitler. Men Vob vob6 fylder kun 100kb! og vob6_01 fylder kun 4 mb!
???
Så jeg går ud fra at at Musik videon IKKE ligge i vob6, men et andet sted... hvordan finder jeg det?
Ved godt det ikke har så meget med Windows at gøre men plzz...

Kommentar
Fra : ST_KuTaIsO

Dato : 08-07-05 13:32

ser ikke relevansen i at vide hvilken vob fil det ligger i :D - men du kan bruge diverse DVD-rippers til at se hvor meget videotid der er i de enkelte .vob filer osv. på den måde kan du jo så afgøre hvor det fornødne klip ligger.

prøv:
DVDshrink
DVDtoAVI

GL =)

Kommentar
Fra : TheOsirisDK

Dato : 08-07-05 13:39

faktisk kunne jeg godt bruge en .vob til AVI converter.
Har løst problemet med at finde den rigtige. Anyway som sagt, hvis nogen kender en converter der kan 1, presse størrelsen lidt sammen 2, bibeholde kvaliteten...