/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Tekst på dvd film.
Fra : Monsen1234
Vist : 381 gange
500 point
Dato : 08-07-05 09:04

Er der en der kan hjælpe med programmet "DVD-lop pro" Jeg har en udenlandsk film jeg skal have lagt danske tekster på. Mit problem opstår så når jeg fået teksterne ind på siden Subtitles og klikker på knappen (Generate subtitle stream) så kommer der en boks frem ( gem i) og forneden står der (filnavn *.sp1) og filtype (subtitle stream *.sp1) og ikke andet, hvordan får jeg det der skal gemmes ? ved at trykke på gem kommer jeg ikke videre. Der skal jo lige som være noget at gemme ??

Mvh. Monsen.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 08-07-05 09:14
Kommentar
Fra : Monsen1234

Dato : 08-07-05 09:16

Den prøver jeg lige at kikke på

Accepteret svar
Fra : cbsjanten

Modtaget 510 point
Dato : 08-07-05 09:41

du skal bare give den et navn det er lige meget hvilket så laver den filen ellers prøv at kigge her www.dvd-guider.dk

Kommentar
Fra : cbsjanten

Dato : 08-07-05 09:47

der er guider til det i forum

Godkendelse af svar
Fra : Monsen1234

Dato : 08-07-05 09:58

Tak for svaret cbsjanten.
Det var det der skulle til, navnet der stod der i forvejen *.sp1 virkede ikke jeg skrev noget andet og det kører, og tak for linket med en guide