/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
Hercules 3d Prophet 4500 Problem m tv ou~
Fra : basketguden
Vist : 439 gange
20 point
Dato : 14-07-01 03:37

Jeg har lige købt et video/audeo kabel. Når jeg sætter min computer sammen med mit fjernsyn så kommer der billede på men KUN i sort/hvid. Hvordan får jeg farver på? Please svar hvis du kender svaret.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 14-07-01 09:38

Det er garanteret fordi du skal sætte kortet op til at køre pal standard
(istedet for ntsc) prøv dig lidt frem. Det er helt sikkert her problemet er
gemt.

/Tomas

"basketguden" <basketguden.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:XkN37.5621$ae6.383099@news010.worldonline.dk...
> Jeg har lige købt et video/audeo kabel. Når jeg sætter min computer
> sammen med mit fjernsyn så kommer der billede på men KUN i sort/hvid.
> Hvordan får jeg farver på? Please svar hvis du kender svaret. en
udsendelse om huskatte,
> det er
> > ret spændene.
> >
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 14-07-01 10:09

Hvis dit tv er gammelt og ikke understøtter svhs bliver billede sort & hvid
( Hvis det er et svhs kabel). Du kan undgå det ved at bruge TVTOOL

JokeSten

"basketguden" <basketguden.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:XkN37.5621$ae6.383099@news010.worldonline.dk...
> Jeg har lige købt et video/audeo kabel. Når jeg sætter min computer
> sammen med mit fjernsyn så kommer der billede på men KUN i sort/hvid.
> Hvordan får jeg farver på? Please svar hvis du kender svaret. en
udsendelse om huskatte,
> det er
> > ret spændene.
> >
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : basketguden

Dato : 14-07-01 11:59

Ingen af delene hjalp for TVTOOL understøtter kun nVidia baserede kort og eftersom mit 3d kort er et hercules 3d prophet 4500 Kyro 2 kort m. tv out så virker det ikke. Jeg har prøvet at sætte kortet til at køre pal men det gør heller ingen forskel.

Accepteret svar
Fra : Nyhedsbruger

Modtaget 20 point
Dato : 14-07-01 13:59

"basketguden" <basketguden.news@kandu.dk> wrote in message
news:XkN37.5621$ae6.383099@news010.worldonline.dk...
> Jeg har lige købt et video/audeo kabel. Når jeg sætter min computer
> sammen med mit fjernsyn så kommer der billede på men KUN i sort/hvid.
> Hvordan får jeg farver på? Please svar hvis du kender svaret. en
udsendelse om huskatte,
> det er
> > ret spændene.
> >
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
Prøv at skift EXT-kanal på dit tv ... på mit 16:9 er mit tv-out også
sort/hvid
på den ene af mine 3 EXT-kanaler

mvh

Martin D
OHKK netklub - www.ohkk.dk

Kommentar
Fra : madmikk

Dato : 15-07-01 20:34

Det er nok en lidt forhastet konklusion, gibson.....Der kan være flere ting, der spiller ind end kablet.....

Der er jo kun 2 ledn. for tv signalet, og hvis en af dem mangler, så er der bare ike noget billede. Det bliver ikke sort/hvid
p.g.a. det!!!
Din lampe i lommelygten, skifter jo heller ikke farve hvis du klipper den ene ledning over.

Få en adaptor der laver et scartstik om til et alm. antennestik til dit tv, eller før det gennem din video/parabolreciver
eller hvad du nu har, der kører med 2 stk scart stik eller svhs + scart, og prøv så!!!!!!! Det hjalp mig.

husk nu og afvis svaret fra gibson og hvis mit svar hjalp vil jeg gå ind og skrive "et svar" igen og du kan give mig det!!

Madmikk

Godkendelse af svar
Fra : basketguden

Dato : 16-07-01 22:01

Tak for svaret Martin Damberg. Jeg har også et 16:9 fjernsyn med ext kanaler og det var præcis det der var problemet. Jeg kunne nok have læst det samme i brugsanvisningen hvis jeg da havde den endnu

Kommentar
Fra : basketguden

Dato : 16-07-01 22:04

Jeg vil også lige sige tak til jer andre specielt madmikk. Det var et særdeles godt svar men det var jo bare ikke det der var mit problem. Mvh basketguden.