/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Favoritter
Fra : Trine08
Vist : 479 gange
50 point
Dato : 07-07-05 23:26

Hej
Hvad høre i på winamp fortiden ?

Jeg selv høre: Limp Bizkit - Behind Blue Eyes
Eller : Lene Marlin - Unforgivable Sinner
Eller : Radiohed - Creep
Eller : Nancy Sinatra - Bang bang

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 07-07-05 23:35

Röyksopp
Jack Johnson
Foo Fighters
Gorillaz
Blink 182
The Last Emperor

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 07-07-05 23:37

Trine for pokker, WinAmp er ikke en radiostation, men et program. Det har intet at gøre hvilken musik man lytter til?

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 07-07-05 23:40

arne< ja, nemlig ja ...man høre sine egne numre på winamp....
Hvad høre du ?
Hvilket sange spiller du fortiden på winamp ?
Derudover virker winamp da hvist nok også som radio station...men det bruger jeg aldri

Kommentar
Fra : and_uden_tand

Dato : 07-07-05 23:45

Hr Arne.jakobsen

Det har vel lidt at gøre med hvilke favoritter man har i øjeblikket. Hvorfor pokker går du så voldsom op i en forkert formulering hva Arne ? Prøv da for fanden at gøre som en terapeut lærte Thomas Graversen: forestil dig du har har et rum med tre sten oppe i hovedet og flyt så de tre sten fra den ene rum til det andet, når du har gjort det, så kan du skrive dit svar Arne. Jeg er sikker på at du vil blive et mere behaglig væsen, eller gør som jeg foreslog en anden bruger herinde, ta 14 dages ferie herinde fra, du er her måske for meget
på min winamp lytter jeg gerne til
Akon - Lonely
U2 - With or without you
Black Sabbath
Nena - 99 luft ballon

Kommentar
Fra : dayworker24

Dato : 08-07-05 02:00

Har for ikke så lang tid fået et rimeligt stor sourround til commen så jeg høre en masse teckno.

ved ikke helt hvad numrene hedder eller hvad band der spiller dem.

Kommentar
Fra : ampere

Dato : 08-07-05 09:14

Akon - Lonely og ellers bare 100 FM de bedste

AMP

Kommentar
Fra : jqb

Dato : 08-07-05 09:30

Nu bruger jeg ikke Winamp, men DJ2000 der efter min mening er klasser over Winamp hvis man har meget musik på computeren. Men princippet er selvfølgelig det samme.

Jeg hører især:
New Order - Krafty
Saint Etienne - A good thing

begge fra deres forholdsvis nye plader.

Og derudover hører jeg en del Cure - mest som afreaktion mod at jeg så Live8 i tolv timer for at se dem, og så blev deres koncert alligevel ikke vist på tv. Der var heldigvis også meget andet godt, selv om de sidste par timer var lidt et helvede.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 08-07-05 09:31

Bruger ikke winamp men så The Last Waltz på sverige 1 eller 2 her i nat Bedre fås det ikke!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 08-07-05 09:35

Neil Young "Helpless" Med Joni mitchell på hemmeligt kor og så til allersidst Bob med "Forever Young"

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 08-07-05 10:03

Bruger nu gammeldags CD.

Pt ligger der April i spillen - der skiftes lidt med Björn Afzelius!

Accepteret svar
Fra : vaxen

Modtaget 50 point
Dato : 08-07-05 10:53

ja, jeg er jo i det stille hjørne for tiden:

Sting - Fragile
Metallica - Mama Said
Gregorian - moment of Peace
Bill Withers - aint no sunshine

Vaxen

Kommentar
Fra : and_uden_tand

Dato : 08-07-05 10:59

vil vædde på at Tedd ind imellem også smider Krebsen på.

Kommentar
Fra : frieda

Dato : 08-07-05 11:23

Van Morrison: Healing game

frieda
på cd i bilen

Godkendelse af svar
Fra : Trine08

Dato : 08-07-05 13:32

Tak for svaret vaxen.

Er jo altod svært at bestemme hvem der skal havde point.
Tak for svarende alle sammen.
Så er der lidt at gå igang med