/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Hjælp Hjælp
Fra : turia
Vist : 515 gange
100 point
Dato : 07-07-05 21:57

Hi Alle.jeg har et lille eller stort problem. Jeg har lige købt need for speed underground 2. jeg har kunne køre det lige siden jeg fik det.
men så hentede jeg de siste nye driver til mit grafikkort og siden har det ikke virkede når jeg starter det så kommer der en sort skærm og så går det tilbage til skrivebordet.jeg køre xp og grafikkortet er et nvidia FX 5900, jeg har afinstalleret de gamel driver til grafikkortet og geninstalleret spillet flere gange. jeg har også prøvet at hente demoen nfsu.og der er ikke noget ivejen når jeg køre det...Håber der er en som kan hjælpe.
M.V.H.
Bom.

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 08-07-05 01:42

Afinstaller spillet.
Installer driver til grafikkort.
Installer spillet.
Spil
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : tjantzen

Dato : 08-07-05 09:32

Der er forskel på de drivers, som specifikt hører til dit grafikkort og giver dig mulighed for diverse kortspecifikke finurligheder og så dem, som virker til alle geforce eller til alle Radeon kort.
Jeg kan ikke lige huske dem, men er det ikke noget med at de hedder Detonator, OpenGL og DirectX
Det er dem som altid ligger på de cd-rom man får med computerblade.

Det kan være at spillet bedst understøtter de alminde drivers og ikke de kort specifikke. Prøv med dem istedet for.

mvh
Thomas

Kommentar
Fra : ostemanden

Dato : 08-07-05 09:45

Prøv at sætte dit sprog i windows til Australsk... og alle lande-indstillinger til australien... Jeg ved der har været problemer med den kopierede udgave af NFSU2... så mon ikke også der er det i den originale?

Kommentar
Fra : pirt03

Dato : 08-07-05 14:47

Måske kræver de nye grafikkortdrivere at også bundkortsdriverne bliver opdateret.

Accepteret svar
Fra : Odyssey1987

Modtaget 100 point
Dato : 08-07-05 23:06

En af mine venner har haft det samme problem, han skulle bare installere de gamle drivere så virkede det igen.

Godkendelse af svar
Fra : turia

Dato : 13-07-05 10:37

Tak for svaret Odyssey1987. det prøvede jeg og som du sagde det hjalp. og til alle jer andre mange tak for hjælpen.
M.V.H.
Bom.