/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Ingen lyd
Fra : dr_scooter
Vist : 670 gange
100 point
Dato : 06-10-02 20:38

PLEASE HELP...

Når jeg prøver at afspille lyd-filer(wav. og midi. etc.) siger windows (overskrift= DirectSound output v2.2.1 error. tekst = Bad DirectSound driver. Please install proper drivers or select another device in configration. Error code: 88780078)

jeg har prøvet at installere driverne igen. jeg har endda lige formateret og startet helt forfra. men det hjælper ikke. det kom efter at jeg havde sat min computer til mit TV. derefter kom det. både windows og winamp siger den overstående fejl.

ps. onboard lyd er slået fra.

Min PC
Athlon XP 2100+
512 ram
60 gb
geforce 3 TI200 128mb
ECS- K7S5A motherboard
CREATIVE PCI 128

Vh. dr_scooter

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 07-10-02 10:09

hvordan har du slået onboard lyd fra....er det i enhedshåndtering ??

Hent en opdateret driver herfra http://dk.europe.creative.com/support/drivers/welcome.asp

Accepteret svar
Fra : 2630Duran

Modtaget 100 point
Dato : 08-10-02 03:03

Prøv at bruge din install cd og Repair... det burde rette i dinne systemfiler. Hvis ikke det virker kan du prøve at søge efter nettet om den driver

Godkendelse af svar
Fra : dr_scooter

Dato : 08-10-02 09:56

Tak for hjælpen 2630Duran.