/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
flamerkit på maxi puch :P
Fra : crayzee
Vist : 678 gange
50 point
Dato : 07-07-05 19:09

heey.. jeg ville lige høre om man ikke kan få nogle flammer ud af udstødningen på en puch maxi ? :P det er ikke mig der har en men en af mine venner har en vi leger med og laver nogle lade ting med hehe.. håber jeg kan få sva.. venlig hilsen Morten

Kommentar
Fra : jeansgade

Dato : 07-07-05 20:55

sæt en turbine motor fra en F16 på den lille fyr så skal du se flammer :)

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 07-07-05 20:59

Hæld 1 DL benzin ind i udstødningsrøret. Vent 2 minutter og sæt en tændstik til. Gå lidt væk først og brug en MEGET lang tændstik. Ellers KAN I få brændt hårene af armene. Nåh nej, I har ikke hår på armene.

Hvad pokker er det for noget barnligt SHIT?

Morten, tag dig sammen, man kan da lave mange sjove ting med en knallert, men det der er squ for dumt.

Hilsen Arne

Kommentar
Fra : crayzee

Dato : 08-07-05 00:58

arne.jakobsen det lyder som om du har god erfaring i netop det! det er da nemlig en god og gennem tænkt opskrift, du har fået lavet dig der... ;P
samtidig kan man jo bare undlade at svare, når man kun lukker lort ud !
10 point ud af 10 til den!

Tænk før man skriver - det betaler sig

ses du

Accepteret svar
Fra : PeptoBizmo

Modtaget 50 point
Dato : 09-07-05 01:42

Jeg tror ikke du kan. Et flamerkit på en bil virker jo ved at man afbryder tændingen på en eller flere cylindre, og så kommer der benzindampe i udstødningen. Dem antænder man så helt sidst i udstødningen. Din Maxi lukker ikke nok igennem til at gøre det, tror jeg ikke.

Kommentar
Fra : hjkofoed

Dato : 09-07-05 02:02

Hvis du kan finde en lille rød lampe, der kan tåle varmen i udstødningen, vil det i mørke se ud som flammer. ;D

Godkendelse af svar
Fra : crayzee

Dato : 09-07-05 06:05

Tak for svaret PeptoBizmo.
      det er sq rigtig nok, det havde jeg ikke lige tænkt over :)

Kommentar
Fra : jeansgade

Dato : 09-07-05 06:52

nød

Kommentar
Fra : crayzee

Dato : 09-07-05 12:35

ihvertfald