/ Forside/ Interesser / Fritid / Fritidssejlads / Spørgsmål
10  transor 1030
hvad er dette for en båd??
Fra : thyge1072
Vist : 603 gange
500 point
Dato : 07-07-05 18:07

har set denne båd og hvilken type er der her mon tale om? den er på 21 fod og er bygget på bornholm i 1976 i glasfiber. motoren er en Lister SL2 på 8 1/2 hk

billeder kan ses på www.baadgalleri.dk/ og findes under navnet alaska 21"

håber på en smule hjælp her ; )

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 08-07-05 12:59

Skroget ligner lidt henad en DIANA 21. En RIGTIG populær og elsket båd i specielt jægerkredse.
Ribe Bådcenter har både produktion og salg af hele og halvfabrikata.
http://www.ribebaadcenter.dk/side.asp?Id=95&sub=1

Mvh
Palle Jensen

Kommentar
Fra : thyge1072

Dato : 10-07-05 13:47

tak ska du ha den ligner rigtig meget endda, men alligevel. lader den lige stå et øjeblik endnu for der må sgu da være nogle der kender eller har set denne slags ligge et eller andet sted ; ) evt hvor man kunne ringe hen eller hva ved jeg?! ; )

Kommentar
Fra : thyge1072

Dato : 18-07-05 00:19

lige en lille rettelse til søgningen på baadgalleriet og det er der skal søges efter: alaska 21" årgang 1976 ejeren poul H