/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Hvad kan jeg få for den her?
Fra : The_Evil_Bong
Vist : 298 gange
100 point
Dato : 07-07-05 16:40

Hej..

Jeg har en puch, jeg lige har sat i stand men vil nu af med den pga jeg vil igang med noget nyt..

Her er et billede af den: http://www.sft.1go.dk/Puch.JPG

Det er en Puch Maxi KL.. Næsten ny cylinder.. Nymalet sort og guld fælge.. Kører rigtig godt og har aldrig været ulovlig..

Men så er det jeg gerne vil vide:

Hvad kan jeg få for den? Har selv tænkt på omkring 3500.-
Noget jeg kan gøre for at den kommer til at se ekstra fed ud (Ska ik være for dyrt)?
Hvordan finder jeg ud af hvilken årgang det er?

Evt nogle der var interesseret? Bor mellem Horsens og Vejle..

Mvh Simon
Mail: thomsen700@hotmail.com

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 07-07-05 16:42

Du kommer nok lige til at gøre noget ved det link! Den kommer og siger at siden ikke blev fundet. Hilsen Arne

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 07-07-05 16:47

Hvis linket kopieres over i en browser - så virker det.
http://www.sft.1go.dk/Puch.JPG

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 07-07-05 16:55

OK - Ja så virker det. Hvorfor nu det

Simon - Man kan jo godt se at det ikke er en ny knallert, men kan du ikke skaffe nogle påklæbningsmærker for at få den til at se lidt HIP ud? Og så synes jeg at der mangler en bagagebærer, sådan en må du da kunne skaffe? Om end ikke en original Puch, så en der kan monteres alligevel. Jeg tror mange vil savne den. Hvis knallerten kører så godt som du påstår, skulle du gerne med disse småting kunne få ca. 5000 kr. for den. Der er trods alt nogle der synes at det skal være en RIGTIG knallert og ikke sådan en scootertype. Hilsen Arne

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 07-07-05 17:32

3 kr. ( skriver tre kroner) - men så skal det være NU

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 07-07-05 17:38

Mirit -> Altså hele Sverige. Det er da lidt i overkanten.

Kommentar
Fra : The_Evil_Bong

Dato : 07-07-05 17:46

Har faktisk en bagagebærer.. Men har ik sat den på.. Burde jeg jo nok.. Men syntes den er GRIM! :P

Miritdk --> Ha-ha :P Det var jo ik sjovt..

Kommentar
Fra : The_Evil_Bong

Dato : 07-07-05 17:46

Har faktisk en bagagebærer.. Men har ik sat den på.. Burde jeg jo nok.. Men syntes den er GRIM! :P

Miritdk --> Ha-ha :P Det var jo ik sjovt..

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 07-07-05 17:49

arne din nød
the_evil_bong - nej da - helt alvorligt

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 07-07-05 17:49

Bong (Jeg synes da ikke du er specielt ond) -> Kan du ikke pudse lidt på den og give den noget guldmaling så den macher fælgene? Det ville da ikke se helt skørt ud. At den er der tror jeg som sagt er noget værd.

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 07-07-05 17:55

400.- så skal du være hurtig.

Kommentar
Fra : Niederhof

Dato : 07-07-05 19:09

Ned til tanken og købe en tube 'Autosol' og en pose tvist. Påfør Autosol på crom og alle metaldele på et område på størrelse med en hånd, pudse i den fugtige pasta, påføre næste sted, pudse i den fugtige pasta, finde en tør fnugfri klud, polere det første område, påføre næste sted, pudse i den fugtige pasta, finde en tør fnugfri klud, polere det andet område, osv, osv.
Afsted til knallertforretningen, for at købe de skærme, dæksler og andre småting du mangler - så skal du se, så bliver den såmænd så flot at du beholder den.
God arbejdslyst.

Kommentar
Fra : tiemaster

Dato : 07-07-05 19:27

hejsa nu har jeg efter hånden lavet og solgt en del maxier og 3500 får du ikke for den.. se det her link og find den sorte maxi den fik jeg 3500 og det er top prisen fhttp://www.scootergalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=24808

2000 er nok max prisen for den der..... :)

Kommentar
Fra : dayworker24

Dato : 07-07-05 21:00

det tror jeg ikke du har ret i tiemaster jeg har selv solgt 2 puck maxier også med kickstarter. jeg fik 2900 for den ene og 3000 for den anden, og The_Evil_Bongs puck ser nogenlunde ud til at være i samme stand efter, hvad han skriver. jeg renoverede også for en del penge, og når man skriver det på www.dba.dk eller www.guloggratis.dk så kan The_Evil_Bong sælge den til 3000 kr vil jeg tro.

men held og lykke med at få den solgt

Kommentar
Fra : gunnarb

Dato : 09-07-05 22:08

Jeg har lige købt en puck maxi på qlx, og hentet den i dag. Jeg gav 2000kr. Jeg har et billede på min PC, men kan jeg indsætte det her? så i kan se den.

Den ser fin ud, men jeg er ikke helt tilfreds med kørslen, måske nogen har forstand på sådan en. Den kan ikke gå i tomgang, den går i stå hele tiden. Den skal have fuld gas for at køre, og den har meget svært ved at trække mig (87 kg) op af en lille nedkørsel. Er der nogen der ved hvad der kan være galt? Har prøvet at stille på tomgangskruen, men det hjalp ikke noget.