/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Jeres mening om Nokia 6230i og andre tel~
Fra : ida.sorensen
Vist : 465 gange
70 point
Dato : 07-07-05 13:59

Hej.

Hvad er jeres mening om Nokia 6230i?

Jeg skal til at have en ny telefon. Er der nogen i kan anbefale og hvorfor? (Skal helst være Nokia eller Samsung)

Mvh Ida

Accepteret svar
Fra : granslam

Modtaget 80 point
Dato : 07-07-05 14:01

je gar en nokia 6230 og det er den bedste telefon jeg har haft så den kan jeg varmt anbefale

Granslam

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 07-07-05 14:02

hov der skulle stå jeg har

Kommentar
Fra : fh1dk

Dato : 07-07-05 14:06

Hvis du går ind på Nokia's hjemmeside her http://www.nokia.dk/phones/compare/ så kan du sammenligne deres telefoner - ved, fra en kollega, at der er lidt ekstra udgifter forbundet med, at købe denne model bl.a. til større hukommelseskort (hvis man ønsker at bruge Mp3 afspilleren), derudover en kortlæser til at oploade musik/mp3.
Virker som telefonen er en meget populær model, især hos de unge .
Prøv evt. også kigge på modellerne 3230 og 7610 der er meget lig den du kigger på.

Kommentar
Fra : ida.sorensen

Dato : 07-07-05 14:09

fh1dk --> Tak for tippet. Men holder mig nu til 6230i.

Hvad koster sådan et hukommelseskort og en kortlæser?

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 07-07-05 14:10

Jeg synes Nokia 6230 er en dejlig telefon, er dog noget utilfreds med kameraet, mener at netop kameraet er blevet forbedret i 6230i-modellen og så er den da vist plingeling.

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 07-07-05 14:13

jeg gav 199kr for et 128 mb kort til min og jeg havde en kortlæser men tror du kan få den for en hund

Granslam

Kommentar
Fra : ida.sorensen

Dato : 07-07-05 14:14

Okay, tak for det.

Har i ellers andre kommentare til den telefon?

Eller andre telefoner i kan anbefale?

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 07-07-05 14:18

jeg havde en sonyerikson k700i før min nokia det var også en god tlf men kameraet er meget bedre i 6230i og selve opsætningen er jo en smagssag jeg personlig er til nokias

Granslam

Kommentar
Fra : fh1dk

Dato : 07-07-05 14:20

Min erfaring er at Samsung telefonerne hurtigt bliver skiftet ud igen, da de ikke opfylder folks krav (når man har haft Nokia og Eriksson før) f.eks. så er der problemer med vibrator og ringetoner ikke kan bruges på samme tid.

Vil du bruge mange penge på en telefon, så kig på Nokia 6681 og N90 telefonerne.

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 07-07-05 15:44

Jeg har en 6230 og det er den bedste Nokia jeg har haft til dato, og det er immervæk nogle stykker.
6230i modellen kan umuligt være "ringere", så snup du trygt sådan en...

Godkendelse af svar
Fra : ida.sorensen

Dato : 07-07-05 17:51

Tak for svaret granslam.