/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
doc til pdf med link.
Fra : fredag
Vist : 293 gange
100 point
Dato : 07-07-05 11:53

Hej.
Jeg har lavet en opstilling i word med et par links på. Dette dokument har jeg så lavet om til en pdf-fil ved hjælp af PDF995. Men når jeg så åbne filen i Acrobat Reader fungerer linket ikke. Kan jeg ikke på en måde for dette til at fungere i pdf-format som jeg kan i word.

Kommentar
Fra : peque

Dato : 07-07-05 12:33

Jeg har på et tidspunkt gjort det.... Idet jeg brugte openoffice, som har den fordel at den kan eksportere et dokument direkte til PDF!!! Openoffice er en gratis version af MSoffice og kan hentes her - I menu kan du vælge at du vil eksportere direkte til en PDFfil. link til openoffice er her:
http://da.openoffice.org/

Kommentar
Fra : WalkingChicken

Dato : 07-07-05 12:42

Hvis du har pdfEdit995 installeret er det meget nemt! Efter du har gemt dit Word dokument som PDF995 kan du bruge pdfEdit til at indsætte links! Eller konvertere de URL's du har lavet. Se under faneblad Links
Det virker

Kommentar
Fra : kattefar

Dato : 07-07-05 16:46

@peque: lige en rettelse, OpenOffice er den gratis version af StarOffice, ikke MS Office. men den er udmærket og i nogle funktioner til at fortrække.
Kattefar

Kommentar
Fra : WalkingChicken

Dato : 08-07-05 07:00

Du kan downloade pdfEdit995 her: http://www.pdf995.com/download.html