/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Lyd fra VOB-fil til f. eks. MP3
Fra : bigfool
Vist : 435 gange
220 point
Dato : 07-07-05 11:08

Jeg har optaget et radioprogram på min DVD-optager og ønsker at overføre lyden (via PC) til CD. Hvilken software skal jeg bruge (det endelige/færdige lydformat er ikke afgørende) ?

Bigfool

Kommentar
Fra : peque

Dato : 07-07-05 11:18

Jame3n du kan f.eks bruge DVDlab.pro som adskiller film fra musik og laver nu filer af dette!! Den fil kan du så via et redigeringsprogram som Cooledit lave til wave filer (inddelt efter numre) Bruger jeg når jeg optager plader til CD - og bang dermed har du en filerne til en CD!!!!

Accepteret svar
Fra : peque

Modtaget 230 point
Dato : 07-07-05 11:19
Kommentar
Fra : bigfool

Dato : 11-07-05 13:24

Foreløbigt tak men findes der ikke et program, der kan udføre samme arbejdsgang i "ét hug" ?

Bigfool

Godkendelse af svar
Fra : bigfool

Dato : 16-07-05 17:37

Tak for svaret peque.

Det endte dog med at jeg anskaffede mig shareware-programmet "River Past Audio Converter", som udfører processen i én arbejdsgang, hvilket er hurtigt og simpelt (for mig), og det funker 100% efter hensigten .

Bigfool