/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Point til mickey 777
Fra : pallenoc
Vist : 589 gange
200 point
Dato : 07-07-05 08:15

Mange tak for dine kommentarer i denne tråd: http://www.kandu.dk/dk/spg/70189

Mvh
Palle

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 22-01-07 11:44

Hej mickey 777
Det er snart LÆNGE siden jeg oprettede denne tråd så jeg kunne sige "TAK FOR HJÆLPEN" til dig...er du ikke lige rar at komme med en kommentar så jeg kan give dig dine velfortjente point

Mvh
Palle Jensen

Accepteret svar
Fra : mickey777

Modtaget 200 point
Dato : 22-01-07 13:54

Hej Palle,

Øhhh tak! Jeg må desværre indrømme at jeg ikke kan huske hvad for slags kommentarer, jeg har hjulpet dig med. Linket viser at siden ikke længere findes. Vil du kort genopfriske min hukommelse?

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 22-01-07 14:07

Hej mickey777
Ja det drejede sig i sin tid om dette spørgsmål:
Vi skal en tur til Skotland i 2 uger og vil selvfølgelig tage en masse (digitale) billeder.
Jeg søger derfor efter en mini harddisk (>20 GB) hvor det er muligt at overføre billederne fra et SD-kortet UDEN brug af en computer.
Kender nogen eller evt. har erfaring med én sådan?
Evt. et link til netbutikker.

Mvh
Palle Jensen

Godkendelse af svar
Fra : pallenoc

Dato : 22-01-07 14:09

Men endnu engang MANGE Tak for svaret mickey777....selvom det er et par dage siden efterhånden, men jeg har ikke glemt din hjælp...så du skal nu have dine point

Mvh
Palle

Kommentar
Fra : mickey777

Dato : 22-01-07 15:41

Du er velkommen. Sætter stor pris på at du har brugt tid på at værdsætte min hjælp, og forsøgt at tildele mig points selvom det har taget noget tid :) Endnu engang tak.