/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
oprettelse af e-mail adresser?
Fra : food_life
Vist : 479 gange
50 point
Dato : 06-10-02 16:13

Jeg er flyttet på webhotel hos Cliche. Nu vil jeg gerne lave nogle e-mailadresser og havde en forventning om at der fantes en vejledning hos Cliche om hvordan man gør; men vejledninger bruger firmaet ikke meget af! Måske er der nogen her som ved hvordan man gør?

Accepteret svar
Fra : findovia

Modtaget 60 point
Dato : 06-10-02 16:50

Hvis du bruger Outlook Express, kan du indskrive e-mail-adresser i adressekartoteket. Du kan finde vejledning i Outlook Express'e hjælpefunktion.

Kommentar
Fra : Gensmann

Dato : 06-10-02 16:58

findovia>

Øhh tror nok nærmere han mener at oprette email kontoer i hans mail system så han kan modtage emails på dem ;)

Food_life>

Jeg har ikke cliche så jeg skal ikke kunne sige om dette er fremgangsmåden, men der ser ud til at de har et webadministrations system til mailkonti på denne adresse:

http://mailadmin.cliche.dk/

De bruger et system der hedder MailMax, hvis selve systemet i sig selv ikke er selvforklarende kan du måske finde noget hjælp på deres website:

http://www.smartmax.com/

Mvh
Gensmann