/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Problemer med IE ???
Fra : Tooncompany
Vist : 373 gange
100 point
Dato : 07-07-05 06:07

Jeg her en PC der kører XP Home Edition Sp2 og alle automatiske opdateringer installeret IE er version 6.0....1519IS altså også den nyeste version

På nogle sider f.eks www.lykkerosen.dk kan jeg ikke se det banner der står over lej en pølsevogn dt samme er gældende på siden www.reklamedanmark.dk (se de forskellige kataforier). Bannerne kommer simpelthen ikke frem. - På en anden maskine lige ved siden af virker det perfekt.

Har checket alt omkring cookies slettet alle og ditto med filerne, har lejet med sikkerheds opsætningen....

Nogle der har nogle forslag ???

Kommentar
Fra : Flemming17

Dato : 07-07-05 10:23

Det du mangler er et Javascript - Du skal tillade Javascripts i din browser.
I Internetindstillinger>Avanceret skal du tillade brug af Java

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 07-07-05 11:21

Hej, du kan hente software til Java "som ikke er på cd´en" på alle Netbanker.

Kommentar
Fra : Tooncompany

Dato : 08-07-05 20:12

Har prøvet det ... virker ikke - men det gør mine netbank

Andre forslag?

/TC

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 08-07-05 20:46

Hej,
prøv at gå ind i internetindstillinger/avanceret, under sikkerhed, der kan du selv "prøve dig frem, har ikke selv sp2" på grund af samme,,,,,,aktiver java/og alt hvad der ellers skulle køres,,,,,,,,,,,,

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 08-07-05 20:53

Jeg kan tænke, der sikkert er en hel del, der ellers plejer at være aktiveret !!!!!!!!!!!, men som ikke er det mere, men prøv dig frem, men jeg prøvede engang at installere sp2, hvor jeg havde samme prob, men hvor jeg ikke kunne bruge netbank, pga. ovennævte, men det ligger i disse indstillinger.
Ellers er der noget helt andet galt, husk at slå java til, både det ene og det andet

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 08-07-05 20:56

Det kan også være dit sikkerhedsprogram, kommer i konflikt med SP2, så der er rigtig mange muligheder,,,,,,
Men som sagt kender jeg ikke meget til SP2.
Men held og lykke...........

Kommentar
Fra : flames

Dato : 09-07-05 02:50

Få firefox! det er 10 gange bedre end IE Explore! der er ikk så meget crap i som der er i IE Exploren!

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 15-07-05 02:20

Jeg havde også det problem og med lidt hjælp fandt ud af at der skulle instaleres et java program, derefter har der ikke været problemer, du kan hente det her: http://www.allstuff.dk/java.exe , der har overhovedet ikke været problemer med det program, i modsætning til det du kan hente hos www.sun.com da jeg havde det instaleret fandt min antivirus ret hyppig en virus, måske en såkaldt falsk positiv, der er aldrig sket skade på maskinen
Hilsen Ove

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 03-08-05 17:19

Heller ingen respons.....