/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Ny pc vil ikke indlæse og afvikle spil"
Fra : yearhouse
Vist : 1003 gange
200 point
Dato : 06-07-05 21:31

Der er helt sikker enormt dygtige mennesker her.....Har bare så meget glæde af det.

Nå...men det hér er nok værre?....Jeg har købt ny Pc for en måned siden, næsten 2 ghz og 200 giga hd osv osv osv...

Jeg har så forsøgt at indlæse div spil. Men de lidt større vil den sq ikke....og nu er det ikke fordi den ikke er "stor" nok, for jeg har prøvet at indlæse på den gamle pc....og det går fint.....Den er bare ikke stor nok til at afvikle dem.

Nu må man jo ikke nævne navne. Jeg har først skrevet til den relevante support......Der gik 14 dage.....og så manglede de et bestemt nummer for at svare...SELVOM jeg er registreret.......Jeg kan så vælge at rekonstruere problemet igen, som de beder om...for jeg har ikke en kopi, da jeg anvendte deres "supportside".

Så prøvede jeg telefonsupporten. Her fik jeg så en svensker......Jeg er ikke "rassist", meeeeeen jeg fattede sq ikke meget.....Resultatet blev, at han anbefalde mig at opdatere driveren til grafik-kortet...og gav mig et link......Det er gjort....og det hjælper ikke....

Det værste er sq datteren spil: Dark Age of Camelot...hvis det siger nogen noget?....DET kan faktisk godt indlæses......men ikke afvikles. Kort efter starten går pc i frys...og musikken står og hakker samt billedet ligner et gammel grillbarspil.

Jeg ville være ENORMT glad, hvis det er noget jeg kan løse med nogle "klik"....og datteren vil smide om sig med kys. *s*

Mange hilsner
TOM

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 06-07-05 21:46

Prøv lige at gå ind under Start > Kontrolpanel > System > Hardware > Enhedshåndtering og se om der er nogle gule advarselstrekanter derinde!

Kommentar
Fra : Kaspar_Sandberg

Dato : 06-07-05 23:02

Hej Tom
Ved ik om jeg kan hjælpe, men du kan evt gå ind i spillets mappe og højreklikke på spillets programikon. Så skulle der komme en box med faneblade op ..... vælg fanebladet kompatibilitet. Her kan du så prøve dig frem med forskellige skærmindstillinger til spillet. Nogen spil starter fx i 640*480 skærmopløsning.

Prøv dig lidt frem her ....

Mvh
Kaspar

Kommentar
Fra : Sannie

Dato : 07-07-05 01:36

offtopic:

Tom yearhouse!

Jeg har den perfekte løsning på dit problem!

Vi to bytter PC - du får min den gamle - og jeg snupper din den nye ... med hjem på lørdadada ... jeg er alligevel i Århus -

Knus og hils din søde datter ...

ytilaeR fra Braget

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 07-07-05 13:10

Hovsa
Jeg har sq 2 døtre nu........sq da godt i er over atten.......ellers gik jeg vist fallit?

knus til min (nye) datter *g*

Kommentar
Fra : zedez

Dato : 11-07-05 20:56

hmm, har du forsøgt dig med en reinstallation af DirectX - det kunne godt lyde lidt som en DirectX fejl/inkompabilitet med dit nuværende udstyr.

http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyId=0A9B6820-BFBB-4799-9908-D418CDEAC197&displaylang=en

Z (Datafagtekniker)

Annuller spørgsmålet
Fra : yearhouse

Dato : 04-08-06 18:45

er bare ved at rydde op i glemslerne