/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Sang fra reklame
Fra : Trine08
Vist : 814 gange
50 point
Dato : 06-07-05 14:10

Hej
Jeg vil meget gerne vide hvad sangene hedder til de følgende ting..

1. Den "sang" de bruger i Havre Fras reklamen, der hvor der er en mand der går ude i en havre mark osv.

2. Title melodien til George Lopez (serien der kører på TV3 eller 3+)

3. Title melodien til Kongen af Queens (serien der kører på TV2)

4. Mentos reklamen hvor fuglene synger den der melodi (Ved godt at smølferne har sunget en version af den, men nej tak ikke den :P)

5. Sangen fra reklamen for Adidas One skoen, den er godt nok gammel men håber da alligevel :P

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 06-07-05 16:57
Accepteret svar
Fra : ziggy99

Modtaget 50 point
Dato : 06-07-05 17:07

1. Havrefras....lyder godt, men lidt enya.. nej jeg kan ikke gætte..men hør/se filmen her:

http://www.havrefras.dk/

Kommentar
Fra : Kazistuta

Dato : 06-07-05 17:37

3: En titelsang, som kan hentes på: http://www.sitcomsonline.com/sounds/thekingofqueens12000.wav
4: 2 Unlimited: No limit

Kommentar
Fra : Kazistuta

Dato : 06-07-05 17:43

5: Havde helt glemt at jeg selv blev helt bidt af sangen dengang reklamen var fremme - det er Karen O med "Whenever I wake up"

Godkendelse af svar
Fra : Trine08

Dato : 06-07-05 19:27

Tak for svaret ziggy99.

1000 mange tak

Sender også lige point til Kazistuta