/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Diskoprydnin "dør"
Fra : Smukke_Ole
Vist : 432 gange
200 point
Dato : 06-07-05 13:26

Hej !

Jeg bruger XP PRO m. SP2 og fuldt opdateret.
I dag kørte jeg Diskoprydning.
Første etape gik udmærket.Jeg satte "flueben" ud for samtlige de ting, systemet sagde, jeg kunne slette, og bekræftede, at jeg ville slette det markerede. Systemet gik igang, men da det havde kørt et øjeblik, "døde" det. Det reagerede hverken på mus, Ctrl, Alt Del eller noget andet, jeg kunne finde på
Ved at tage punkterne enkeltvis har jeg fundet ud af, at det er punktet Komprimer gamle filer, der er problemer med. Alle andre punkter kører fint igennem.
Er der nogen, der ved, hvad der kan være i vejen ?
Har også kørt Defragmentering og kontrol af disken uden resultat.

Smukke_Ole

Accepteret svar
Fra : dayworker24

Modtaget 200 point
Dato : 06-07-05 15:32

jeg kan ikke lide diskoprydning, men bruger i stedet ccleaner det fjerne alle de midlertidlige filer, der kommer fra internettet.

her er en hjemmeside hvor du kan downloade den.

http://www.ccleaner.com/download120x.asp

Hvis downloaden ikke begynder så tryk på Click here if it does not.
det strår derinde, men den skulle begynde

og det er freeware så det er gratis

jeg installerede den på nogle venners computere og den fjernede ca 1 gb til 1,5 gb ved hver af de 3 maskiner.

Kommentar
Fra : Smukke_Ole

Dato : 07-07-05 08:37

-> dayworker24

Tak for linket. Jeg har hentet og installeret programmet, men vil gerne vide et par ting:
kan man uden videre slette alt det, som programmet finder, når man kører en rensning ?
kan man uden videre lade programmet udbedre de problemer, der er fundet ?

Smukke_Ole

Godkendelse af svar
Fra : Smukke_Ole

Dato : 04-09-05 12:45

Tak for svaret dayworker24.

Kommentar
Fra : dayworker24

Dato : 04-09-05 14:45

den udbedre ikke problemer den fjerner alt det lort fra internetet
Men det er den til gengæld god til