/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Hvilket kamera har Frede?
Fra : Harlekin
Vist : 628 gange
100 point
Dato : 06-07-05 13:13

Her er et billede af Frederik med et digitalkamera i hånden.

http://ekstrabladet.dk/grafik/nyhedsgrafik/Frederik2.jpg

Nu er jeg jo blevet nysgerrig, da jeg ikke kan genkende kameraet... er der nogen der ved hvad det er for et?
(besvares med link til produktside m. billede)

Kommentar
Fra : anja5

Dato : 06-07-05 13:26

Frede hedder ikke Frede, men Frederik!

Kommentar
Fra : Harlekin

Dato : 06-07-05 13:35

Ja, det var så ikke det rigtige svar.

Kommentar
Fra : nullerbullerpige

Dato : 06-07-05 14:42

det er et sony

Kommentar
Fra : nullerbullerpige

Dato : 06-07-05 14:43

Frede er hans kælenavn, anja.

Kommentar
Fra : Harlekin

Dato : 06-07-05 14:55

Ok.. Hvilken model?

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 06-07-05 15:41

Hej Harlekin. Ang. kælenavne til danske konger. I Sønderjylland har man altid givet kongerne kælenavne, også Kronprins Frederik vil få et efter denne model.

Kristian d. 9 = Kedde Jen Kryds
Kristian d. 10 = Kedde Kryds
Frederik d. 9 = Fedde Jen Kryds

Så Kronprinsen kommer til at hedde Fedde Kryds. Kongefamilien har altid vidst det og synes vist det er meget sødt.

Undskyld udenoms-snakken. Arne

Kommentar
Fra : severino

Dato : 06-07-05 19:34

Ja og så blev han kaldt for PINGO da han aftjente sin værnepligt.
Ham PINGO FREDE

Kommentar
Fra : Harlekin

Dato : 07-07-05 09:51

Men hvad er det for et kamera han står med?

Kommentar
Fra : severino

Dato : 07-07-05 18:57

Jamen Harlekin, Kolumbine har, undskyld det var nullerbullerpige der kom med et bud, så hvis du læser lidt længere oppe, så vil du få svar!

Kommentar
Fra : Harlekin

Dato : 08-07-05 11:18

Kære severino.
Lige efter nullerbullerpige's bud på et svar kommenterede jeg, at jeg var ude efter hvilken kameramodel det er. En Mercedes er jo heller ikke bare en Mercedes.

Jeg efterlyste også i mit spørgsmål et link til en produktside hvor man kan se kameraet. De kan være nullerbullerpige, eller andre, kan komme med et link? Eller bare et modelnavn så jeg kan finde et link selv..

Kommentar
Fra : severino

Dato : 08-07-05 23:11

Det er lidt svær at se på billedet. Jeg har forsøgt at forstørre det op, men det bliver billedet ikke skarpere af.
Mit forslag er at du skriver til hofmarskalatet på amalienborg og retter en forspørgsel, så er jeg sikker på at du får svar.

Kommentar
Fra : Harlekin

Dato : 11-07-05 10:35

Hehe... det er ikke så vigtigt.
Men du kan da få nogle hundrede flere point hvis du vil undersøge det for mig, Severino

Kommentar
Fra : severino

Dato : 11-07-05 17:40

Hvad skal jeg dog med alle de point, det kan man sgu da ikke købe læskende og kølige drinks for, her i varmen.

Kommentar
Fra : Harlekin

Dato : 12-07-05 09:40

Du kan vinde en MS Worksuite 2005 DK

(Ville nok have været bedre med et gavekort til hjem-is)

Kommentar
Fra : severino

Dato : 12-07-05 23:42

Det dur ikke med hjemmeis, jeg høre godt nok når han ringer med klokken, men han er lidt utålmodig, og er kørt igen, inden man når ud på gaden, så jeg køber hellere et par pakker i ALDI; de køre ikke fra kunderne.

Accepteret svar
Fra : nullerbullerpige

Modtaget 50 point
Dato : 12-07-05 23:48

det er et sony cyber shot tror jeg... men sony er det helt sikkert

Godkendelse af svar
Fra : Harlekin

Dato : 02-01-06 10:35

Ja, det kommer vi vist ikke nærmere....