/ Forside/ Teknologi / Hardware / Lydkort / Spørgsmål
10  Sunowich 657
Lyd fra bærbar til steroanlæg " Mp3 musi~
Fra : import
Vist : 637 gange
100 point
Dato : 06-07-05 11:49

Hvad skal jeg gøre for at få lyden fra min bærbare pc, og over i mit stereoanlæg, da jeg har en del mp3 filer liggende og vil derfor bruge den som jukebox ! Min bærbare er en helt ny siemens V8010.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 06-07-05 11:53

Du skal bruge den samme type kabel som går imellem din forstærker og din båndoptager. Hvis du ikke har et stik til overs på dit stereoanlæg, så brug båndoptagerind/udgangen. Du kan nu også optage musik fra dit stereoanlæg og ind i den Bærbare. Hilsen Arne

Kommentar
Fra : import

Dato : 06-07-05 11:59

Hvilket stik skal jeg bruge på pc, da jeg ikke kan se at den har phone stik !!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 06-07-05 12:03

Du skal i radiohandelen og bede om en adapter ledning, med phono stik i den ene ende og stereo mini jack i den anden ende.

Afspilleren tilkobler du en ledig indgang (aux)

Accepteret svar
Fra : arne.jakobsen

Modtaget 110 point
Dato : 06-07-05 12:04

På min bærbare er der såvel et Sound Input som et Sound Output stik. Du må så købe et kabel der har de rigtige stik i begge ender, det kan jo også variere fra det ene Stereoanlæg til det andet. På LapTop'en er det typisk de små Jackstik på Stereoanlægget kan det være hvad som helst.

Godkendelse af svar
Fra : import

Dato : 06-07-05 12:07

Tak for svaret arne.jakobsen. Jeg prøver at anskaffe mig et stik som beskrevet !

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 06-07-05 12:12

Hvilket stereo anlæg har du?

Kommentar
Fra : import

Dato : 06-07-05 12:35

B&O 2300, samt Technics forstærker !!