/ Forside/ Teknologi / Hardware / Harddiske / Spørgsmål
10  tedd 4561
DVD optager
Fra : lidl
Vist : 419 gange
59 point
Dato : 06-07-05 10:40

Jeg er lige stødt på en DVD optager med 80 GB harddisk i Aldi er det et godt køb ? eller er der et bedre et andet sted ?

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 06-07-05 10:41

Link?

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 06-07-05 10:42

Pris?

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 06-07-05 10:58

Kan ikke lige finde noget med en DVD fra Aldi.

Har selv prøvet at købe "ikke mærkevarer" inden for dvd-mediet, og er ikke blevet skuffet. Almindeligvis skal man nok ikke forvente den nyeste og mest moderne teknologi, den slags steder. Men hvis prisen passer, burde det ikke gå helt galt. Jeg købte selv en dvd optager i Fakta, af ubestemmelig herkomst, og denne har til fulde levet op til forventningerne (bortset fra lidt bøvl med tidsprogrammeringen der ikke altid er lige stabil + ret uoverskuelig betjeningsvejledning). Sammenlignet med mærkevarernes oftest dobbelt så høje pris, føler jeg klart varen var ok. Min gamle dvd afspiller, blev ved den lejlighed pensioneret (serlvom der var et fint Phillips skilt på) på trods af en anskaffelsespris på mere end det dobbelte.