/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Creedence Clearwater Revival Mangler Tit~
Fra : Brassovitski
Vist : 667 gange
100 point
Dato : 05-07-05 20:35

Hej
Jeg har været så heldig at købe en dobbeltCD med CCR. Desvære mangler der oplysninger om hvilke titler der er på CD 2.
Albummet hedder Creedence Clearwater Revival / The Ultimate Collection/ undertitel 'Fully Restored & Digitally Remastered', og desuden står der 'Anniversary Edition. På CD 1 (rød) er der 24 numre med titler osv., CD 2 Limited Edition Bonus Disc(blå) er der 6 numre (live ?) men uden titler. Hvem kan hjælpe med titlerne på disse?? Første nummer er Susie-Q, sidste nummer er 'Keep On Chooglin' men de øvrige kender jeg ikke.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 05-07-05 20:41

Kan Windows Media Player ikke finde dem når du prøver at Kopier fra CD?

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 05-07-05 21:00

Når jeg afspiller i Windows mediaplayer vises blot [Untitlet track] [*], når jeg beder den om at søge på nettet finder den albummet osv.men også her står der [Untitled Track]. Jeg har også søgt på diverse fansider, men har indtil nu slet ikke kunne finde albummet, og de steder hvor det er til salg er der enten ingen oplysninger om titler. Jeg har også fundet albummet på www.bib.dk, men her er også kun titlerne på CD1 listet op. Så jeg håbede på at en kandubruger måske havde albummet, så det var muligt at få fastslået titlerne. jeg har også overvejet at lytte mine øvrige plader/CD med CCR igennem, måske kan jeg så genkende numrene på en af dem.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 05-07-05 21:03

Jeg føler dybt med dig. Men kan desværre ikke hjælpe dig.

Accepteret svar
Fra : tokeren

Modtaget 110 point
Dato : 05-07-05 21:17

Hej Brassovitski....

FUUUUUUUUUUUUUUNDET.. tror jeg, men det var ikke helt nemt...

Anniversary Edition - Bonus Disc 1990
1 Suzie Q 8:39
2 Pagan Baby 6:25
3 Ramble Tamble 7:13
4 Graveyard Train 8:41
5 Effigy 6:31
6 Keep On Chooglin (live)

fra nedenstående link.

http://www.atmosphere.be/releases/creedence_clearwater_revival/#Anniversary%20Edition%20-%20Bonus%20Disc

Mvh Tokeren

Kommentar
Fra : tokeren

Dato : 05-07-05 21:22

Hej igen,

nå...jeg sendte altså det link der skulle vise listen med tracks.. men den viser bare cd'erne.. men hvis du tæller 22 cd'er ned, så finder du "Anniversary Edition - bonus disc". Klik der og listen med tracks kommer frem.

Mvh Tokeren

Godkendelse af svar
Fra : Brassovitski

Dato : 05-07-05 22:02

Tak for svaret tokeren.
1 million tak ,lige i øjet. Jeg havde i mellemtiden lyttet mine øvrige CCR-plader/CD'r igennem og fundet ud af at nr. 2 var Pagan Baby. Nok en gang tak for hjælpen, jeg er meget glad nu.

Kommentar
Fra : tokeren

Dato : 05-07-05 22:08

Det var så lidt. Altid sjovt at være lidt på jagt efter noget .

Håber ikke sangene har ændret lyd, efter du kan titlerne nu. *S*

Mvh Tokeren