/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
media player
Fra : CCjunior
Vist : 930 gange
50 point
Dato : 05-07-05 19:40

jeg er ved at ligge lidt cder ind på com..skal ha lavet mine egne favoritter.. og en af cderne bliver vist med forkert navn og billede..hvor går jeg ind og ændre det henne.. vil jo gerne at de ligger med rigtig navn osv..

Junior

Accepteret svar
Fra : arne.jakobsen

Modtaget 60 point
Dato : 05-07-05 19:57

WMP henter oplysningerne fra nettet. Hvis de er forkerte trykker du på Søg igen. hvis den ikke denne anden gang finder den rigtige får du 3 muligheder bl.a. Opret dine egne data (eller sådan noget). Du kan nu selv indtaste albumoplysningerne og disse vil så indgå i biblioteket hvor andre brugere kan have glæde af dem. Så sørg for at skrive korrekt af fra CD-coveret så andre slipper for at skulle rette dine evt. stavefejl. Hilsen Arne

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 05-07-05 20:02

Jeg glemte lige noget.
Når du sætter CD'en i drevet vises de oplysninger på siden Kopier fra CD som WMP har fundet. Er disse ikke korrekte skal du trykke på Søg efter Albumoplysninger. På den side er ovenstående forklaret så du skal bare følge vejledningerne. Hilsen Arne

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 05-07-05 20:29

Hvis du allerede har fået Kopieret nogle CD'er ind med forkerte albumoplysninger, må du finde dem under Albums og slette dem. Vælg Slet fra bibliotek OG denne computer. Derefter Kopierer du dem ind igen under anvendelse af ovenstående metode. Det er det letteste. Du kan også lade dem ligge og så rette i dem, men så skal du ind på hvert enkelt nummer under avanceret koderegistrering og DET er bøvlet.

Godkendelse af svar
Fra : CCjunior

Dato : 05-07-05 20:29

Tak for svaret arne.jakobsen.

jeg sad og prøvede uden cd.. det er lidt nemmere når jeg har cden i..

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 05-07-05 20:32

Det var så lidt. Nu fik jeg også lige skrevet lidt mere til dig. Spørg endeligt igen i denne tråd hvis du har flere problemer med WMP. Bruger du vers. 9 eller 10?

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 05-07-05 20:37

vers. 10..
jeg er ved at lige dem ind som mp3.. skal holde føs dag og vil ha lavet et par party cder fra dengang jeg gik i byen.. (starten af 90erne.. )

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 05-07-05 20:40

OK så. Samme vers. som mig selv. Jeg beholder lige fluebenet på så du kan få fat i mig igen hvis du render ind i flere problemer.