/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
http://www.kandu.dk/dk/spg/45552
Fra : oberwelt
Vist : 1713 gange
1 point
Dato : 05-07-05 18:59

i se og hør fra sidste uge står der, at det Morten Olsen i 1985 fandt sin nye kæreste (som han er gift med i dag) og at det er 7 år siden at han mistede Kris Egebjerg på færgen ved Travemünde. Det var altså i 78 hun forsvandt.

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 05-07-05 19:06

hvad er spørgsmålet?????????????????

Kommentar
Fra : ans

Dato : 05-07-05 19:10

Nå, i 1985 fandt han en ny kæreste. Det var vel i 1985 at det var syv år siden han havde mistet sin kone Kris Egebjerg.

Så det passer jo meget godt med, at det var i 1978 hun "forsvandt".

Ja, jeg kan ikke bruge det til noget. Journalister kan jo også lave "skrivefejl"

Jeg er faktisk ikke interesseret i Morten Olsens privatliv

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 05-07-05 19:11

Hvem er Kris Egebjerg ???
....... der er præcis 7 år imellem 1985 og 1978

Godt han blev gift med sin kæreste - ellers var hun sikkert blevet slemt skuffet

Accepteret svar
Fra : Jernladyen

Modtaget 11 point
Dato : 05-07-05 19:12

Det er ikke et spørgsmål, men et svar på et gammelt spørgsmål, som det også fremgår af overskriften.

http://www.kandu.dk/dk/spg/45552

Hilsen Jette

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 05-07-05 19:12

Der kan man se hvad fodbold fører til

Kommentar
Fra : dova

Dato : 05-07-05 19:14

Åh ja, det var fordi vi dengang ikke kunne huske det nøjagtige årstal for hændelsen, kun selve historien.

mvh dova

Godkendelse af svar
Fra : oberwelt

Dato : 05-07-05 19:14

Til Jernladyen som må være i familie med ham der opfandt den dybe - godt set. Jeg troede ikke det var nødvendigt med nærmere forklaring men ak jo.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 05-07-05 19:17

oberwelt

Så skulle du da lægge svaret i det oprindelige spørgsmål.

Her i denne tråd er det ikke til gavn

Kommentar
Fra : Sygate

Dato : 05-07-05 19:17

Stod der noget om nogle mistænkte, eller bliver det betragtet som selvmord?

Kommentar
Fra : oberwelt

Dato : 05-07-05 19:24

Ans - det er muligt - jeg kigger bare aldrig selv i de gamle tråde så derfor gjorde jeg ikke det.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 05-07-05 19:27

Hvis en bruger på kandu ville finde ud af hvornår Morten Olsens forsvandt, ville de ikke kigge i denne tråd.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 05-07-05 19:28

Sygate

Det blev henlagt som enten uheld eller selvmord.

men på et tidspunkt efterlyste man en svensker, og andre mente at have set hende og MO skændes ude på dækket på et tidspunkt

Kommentar
Fra : ans

Dato : 05-07-05 19:28

Manglede lige kone, men det var jo også hende, der forsvandt.

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 05-07-05 19:50

Hej Oberwelt.
Det burde heller ikke være nødvendigt at uddybe mere end du havde gjort, men nogle gange går det jo noget stærkt med at læse hvad spørgsmålet går ud på, og så overser man det. Det er forøvrigt fornuftigt, at du ikke skrev det i det gamle spørgsmål, for de fleste får jo ikke at vide, at der er kommentarer til det, da fluebenet jo mangler.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : ans

Dato : 05-07-05 20:08

Hvis en bruger nu ville søge på "Mortens Olsens kone" så ville det oprindelige spørgsmål komme frem.

Der er så ikke noget svar der, derfor vil jeg mene at Oberwelt skulle lægge svaret der.