/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
sms til pc
Fra : batman1
Vist : 502 gange
200 point
Dato : 05-07-05 16:07

hvis man har nogle sms er man gerne vil gemme, i sin pc. kan man på nogen måde sende dem til ???? og gemme dem i sin pc, og evt. udskrive dem ?
hvis man kommer til at slette en sms i sin mobil, kan den på nogen måde hentes frem igen?

Kommentar
Fra : zibas

Dato : 05-07-05 16:34

Du kan gemme dine sms'er ved at bruge et kabel fra din mobil til pc'en.
Har du først slettet en sms på mobilen kan den ikke ´hentes frem igen

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 05-07-05 17:31

Du behøver ikke et kabel hvis din Mobilos kan Infrared eller Bluetooth.

Kommentar
Fra : grethes

Dato : 05-07-05 17:32

Eller du kan videresende dem til din email, hvis du ikke har et et kabel.

Kommentar
Fra : farmerib2

Dato : 10-07-05 15:05

Godt jeg syntes ikke de her svar er meget fyldestgørende...

hvis du har en nokia findes der en PC suite. Det er et program som du installere på din computer. Programmet er gratis og jeg anbefaler at du, hvis du ikke allerede har installeret det, går et smut ind på www.nokia.com og henter den nyeste version som passer til din telefon. Altså HUSK der findes flere forskellige installationer af PC suite så find den der passer til din telefon!

Derved får du mulighed for at hente forskelligt data fra din telefon til din pc og se det data med forskellige programmer.

Det kan være sin sag at sætte den op og du vil helt sikker støde på en del problemmer. Men bare rolig... når det virker så virker det.

I princippet så fungere det sådan at du starter med at finde ud af hvordan du kan kommunikere med telefonen. Der er 2 muligheder:
- Infrarød, bluetouth
eller
- med kabel

HVIS du skal connecte til computeren via et kabel så skal du som det første installere "modem"driverne som ligger på nokias hjemmeside til at hente gratis.! Hvis du ikke går det som det første så vil du få mange problemer. Det siger min erfaring mig. Derefter skal du installere PC suiten.

HVIS du skal connecte med BT så skal du bare installere PC s. MEN derefter for at få det til at virke lave en connection med computerens BT software.

Jeg håber at du forstår min lidt hurtige gennemgang af dette.
\knap

Kommentar
Fra : nipmads

Dato : 13-07-05 22:12

hvilken telefon har du? hvis det er sony ericsson kan du bruge floats mobile agent... gratis program, meget smart...

til farmerib2: hvilken bluetooth forbindelse skal man lave? kan ikke få det til at virke med 6230i og pc suite...

Kommentar
Fra : vasco21

Dato : 14-07-05 09:59

Af en eller anden grund så kan det til tider gøre sig med at lave forbindelsen med den agent eller BT software som bliver installeret sammen med windows.

Måden du gør det på er at åbne din stifinder (WIN-tast + E) og vælge BT nede i rækken. Der vil du få mulighed for at søge efter enheder. Hvis du har sat din telefon op til at være tilgænlig for alle så skulle den gerne finde telefonen på computeren. Man kan sige det sådan at du går bag om PC suite... men derefter højreklikker du på den enhed som er fundet og vælger connect to serial port. Det skulle gerne gøre det.. Derefter prøver du at connecte med PC suite og det skulle gerne virke.

\knap

Kommentar
Fra : lund666

Dato : 21-08-05 12:26

Du kan også bare lave det i en MMS og så sende det til din mail..
Altså du går ind i MMS beskeder, og så ¨skriver du den øsnkede tekst og sender derefter til E-mail, f.eks. ******@hotmail.com

Ved ikk om det var det du søgte ?