/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Små ikoner på kandu.dk??
Fra : wabstergirl
Vist : 395 gange
10 point
Dato : 05-10-02 21:54

Hvad betyder alle de der ikoner der er hist og pist herinde?? For eksempel er der en hånd, et ur, en "hot" og et timeglas! Men hvad betyder de???

Wabstergirl

Kommentar
Fra : wabstergirl

Dato : 05-10-02 21:57

også en pil, stjerne og en mand....

Accepteret svar
Fra : Rellom

Modtaget 20 point
Dato : 05-10-02 21:59

Hvad ikonerne betyder, kan du få svar på ved at pege på dem med musen.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 06-10-02 13:40

Hej Wabstergirl

Hvis min kommentar har løst dit problem, skal du lige acceptere den som svar
- ellers vil spørgsmålet stå åbent for tid og evighed.

Du accepterer en kommentar som svar ved at klikke på "Accepter som svar"
til højre over kommentaren.

Hvis min kommentar IKKE har løst dit problem, må du lige gøre opmærksom
på det - så får du en mere udførlig forklaring.

De bedste hilsner
Rellom

Kommentar
Fra : wabstergirl

Dato : 10-10-02 17:26

Jeg ved da godt at jeg skal acceptere det og hvordan jeg gør... så dum er jeg heller ikke...

Wabstergirl

Godkendelse af svar
Fra : wabstergirl

Dato : 10-10-02 17:38

Der er noget galt med min mus så jeg bliver nød til at bruge keyboardet hele vejen igennem hver eneste hjemmeside, så jeg kan nok stadig ikke rigtig vide hvad de hedder....

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 10-10-02 17:50

Okay, hvis du ikke kan bruge musen, duer mit forslag ikke rigtig.
Men her er en forklaring på de ikoner, du nævner:
En hånd = besvaret.
Et timeglas = afventer accept.
Hot = efterspurgt emne.
Selvfølgelig tror jeg ikke, du er dum. Men mange kan ikke finde ud af
at acceptere en kommentar som svar. Derfor skrev jeg det.

Kommentar
Fra : wabstergirl

Dato : 10-10-02 17:52

Mange tak :)

Wabstergirl

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 10-10-02 18:02

Selv tak, men en lille rettelse - plus et par tilføjelser:

URET (ikke timeglasset) = afventer accept.
Manden = spørgsmålet er stillet af dig.
Stjerne = færdigbedømt tip.

Pilen og timeglasset siger mig ikke umiddelbart noget, men jeg poster løsningen her, når jeg støder på dem.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 10-10-02 18:09

Du tænker på den røde pil, som vender opad? Den fandt jeg nu,
og den betyder, at pointtallet er blevet forøget.