/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Dyrevenlige hoteller/agriturismo i Sydty~
Fra : acilia
Vist : 505 gange
100 point
Dato : 05-07-05 13:05

Er der nogen der kender nogle gode links eller eventuelt et godt hotel i sydtyskland, hvor man maa medbringe sit kaeledyr?

Naermere betegnet skal det ligge i naerheden af motorvejen lidt syd for Munchen (ruten Italien-Danmark).

Jeg er frygtelig daarlig til tysk og jeg kan ikke rigtig finde noget naar jeg leder paa dansk eller engelsk.

Kommentar
Fra : ampere

Dato : 05-07-05 14:17

Det fremgår ikke altid af hotellernes hjemmeside, annonce o.ling at de accepterer dyr. Min erfaring er at det bedst kan betale sig at spørge - mange siger "Ja", men der skal oftest betales for en grundig rengøring. (Har selv hund)

Find nogle hoteller, og mail til dem på engelsk.

Mvh. AMP

Kommentar
Fra : qfha

Dato : 05-07-05 17:00

Taler vi hund eller andre eksotiske dyr?

Kommentar
Fra : acilia

Dato : 05-07-05 17:02

nej bare en lille soed kat ..

Annuller spørgsmålet
Fra : acilia

Dato : 31-08-06 18:19

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål