/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Politik / Spørgsmål
10  ans 2208
kendskab til Scanner Uniden UBC 278 CLT
Fra : 0463
Vist : 4030 gange
100 point
Dato : 05-07-05 11:07

jeg overvejer at anskaffe mig en
politiskanner af mærket Uniden UBC 278 CLT.
Er der nogen som har kendskab til dette produkt,
og kan man høre noget, eller er det kun støj og skratten.

Hilsen ´Bo

Kommentar
Fra : macau

Dato : 05-07-05 11:23

vil ik anbefale dig at købe en uniden scanner,det er noget værre skrammel,men hvis du kan vil have en uniden er en xlt280 eller en 3300 meget bedre end den du overvejer at købe.en anden ting pas på med prisen der er nemt op til 1000 kr at spare efter hvor du køber den tjek evt scannerpriser på www.dkscan.dk

Kommentar
Fra : dova

Dato : 05-07-05 11:39

Kender en der har en Uniden Bearcat UBC 280 XLT, og den er udmærket, og der er bestemt ikke noget der skratter og støjer.

Den kan stå tændt , og du hører den kun, når nogen siger noget.
Ved ikke om det er det samme med den model du nævner.

mvh dova

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 05-07-05 11:52

Jeg har ikke kendskab til den du spørger om, men til Uniden 280 som er en håndscanner.
Der er ingen støj og skrat, men hvor meget du kan høre handler om din placering i forhold til det du vil aflytte.
http://www.iccom.dk/politiscanner.HTM her kan du få en Uniden 280 for 1095 kr. samtidig har de en god indendørs antenne som jeg kan anbefale se her http://www.iccom.dk/Nosy1-billed-data.htm - jeg har selv begge dele og er helt tilfreds.

//bentjuul

Accepteret svar
Fra : hawaii7

Modtaget 100 point
Dato : 05-07-05 13:20

Her selv en UBC 280 XLT og en ældre model UBC3000 XLT.
Uniden scannere er nogle utrolige gode apparater og virker efter hensigten. Der er mange programeringsmuligheder og der følger en dansk brugsvejledning med når du køber den. Der er ikke noget at klage over. Den ene bruger jeg i bilen og den anden står stationær hjemme med en antenne på loftet.

Med venlig hilsen
hawaii7

Godkendelse af svar
Fra : 0463

Dato : 05-07-05 21:56

Tak for svaret hawaii7.