/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Paid Surveys?
Fra : ss8878
Vist : 744 gange
100 point
Dato : 04-07-05 22:00

Er der nogen der har prøvet dette? Man skal betale for overhovedet at komme ind? De siger det kun er fordi de vil have seriøse ansatte... Men kan det ikke bare være fup? Prøv at tænk på hvor mange penge de kan tjene ved bare at lokke de 250 kr. ud af folk og hvor mange der sikkert betaler beløbet...

Hvis du har prøvet dette må du gerne lige skrive...

www.paidsurveysonline.com

Kommentar
Fra : madamme

Dato : 04-07-05 22:43

lyder mystisk, vi har aldrig hørt om det , og vi har da en del hjemmesider

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 05-07-05 06:53

Det ser ud af mere end det er, for at lokke naturligvis.
Sagen er, at de opgaver de sender ud, kommer meget sjældent cirka en om måneden, men det oplyser de ikke noget om fra starten.
Beløbet 250 kr. er jo nok for at binde folk, da de sikkert har erfaring for, at mange tilmelder sig, men få gider, når det kommer til stykket, specielt fordi opgaverne er så få og nogle opgaver stiller krav til en bestemt nationalitet eller andre ting, hvis det drejer sig om biler fx, at du har en bil eller lignende, det kan også være at det drejer sig om børn pog at du skal have børn for at svare på spørgsmålene. Så de ting gør at der er endnu færre opgaver af de i forvejen få.

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 05-07-05 06:57

..Så hvis de har fået en med på at betale 250 kr. og de sætter det op som om det er hurtigt tjent ind, men du finder ud af at det er de ikke, ja så er du måske mere tilbøjelig til at blive hængende på grund af at du har dit indskud i klemme.

Kommentar
Fra : Harlekin

Dato : 05-07-05 09:52

Jeg ville aldrig fortælle mit kreditkort nummer til sådan et site. Betale fo at være med... det er da langt ude.

Kommentar
Fra : t87

Dato : 22-10-05 15:13

Til mulberry

Har du prøvet www.paidsurveysonline.com, eller er det du skriver bare noget du går ud fra?