/ Forside/ Teknologi / Udvikling / ASP / Spørgsmål
10  Random 410
Hjælp ønskes
Fra : HenrikBo
Vist : 413 gange
100 point
Dato : 04-07-05 15:14

Kender I nogen der kan lave et online spørgeskema, enten ved at men sender det ud som email, eller at man kan logge ind på en website med unike kode.

Skemaet er til en trivselsundersøgelse på 200 spørgsmål.

VH Henrik

Kommentar
Fra : Harlekin

Dato : 04-07-05 15:22

www.quask.com

Det virker udemærket

Kommentar
Fra : HenrikBo

Dato : 05-07-05 11:55

Hej og tak, jeg har kigget på quask - kan ikke lige finde den røde tråd, er ikke et lys til dette. Jeg skal bare have lavet et spørgeskema på 100 spørgsmål og skal kunne besvares på nettet, kende på én der for et rimeligt vederlag kan lave dette for mig, evt. via quask ?

Kommentar
Fra : Harlekin

Dato : 05-07-05 13:07

Jeg kender ikke lige nogen (har ikke selv tid til det).

Men enhver professionel IT-mand (eller kvinde) vil kunne sætte sig ind i quask rimelig hurtigt, og løse opgaven for dig. Der er god hjælp til produktet.

Annuller spørgsmålet
Fra : HenrikBo

Dato : 13-06-06 08:17

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål