/ Forside/ Karriere / Penge / Økonomi / Spørgsmål
10  alka 1803
ang. Holm Finans...
Fra : dadinnes
Vist : 2115 gange
50 point
Dato : 04-07-05 14:49

Er der nogen der er bekendt med Holm Finans?? Kan se de låner til RKI-registrede, også privatlån..men er det uden sikkerhed..kan ikke finde mange svar på deres sparsomme hjemmeside... Vil gerne låne til en bil, men har ingen sikkerhed og står i RKI (afdrager på livet løs
Har ca 2000 kr pr måned til afdrag.....ER der nogen der ved om det kan lade sig gøre??? Gode og dårlige erfaringer med Holm Finans modtages med tak!!!

Accepteret svar
Fra : 3773

Modtaget 50 point
Dato : 04-07-05 16:14

Den slags selskaber tager sig almindeligvis særdeles godt betalt - kig lige på effektiv rente. Ligeledes har de oftest særdeles kort snor, hvad tålmodighed angår. Dvs pis ved siden af - og vupti i fogedretten, eller kravet sælges til andre selskaber med endnu hårdere metoder.

Men hvis du er i fuld gang med at fjerne din nuværende gæld - hvorfor bliver du så ikke slettet i RKI?????? RKI er sgu da kun for folk uden vilje og evne til at betale! Så har du en ordning med at betale, skal du jo ikke stå i RKI!

Kommentar
Fra : dadinnes

Dato : 04-07-05 17:19

Takker for dit svar! Andre med erfaringer??? Synes ikke det er nemt at gennemskue hvad deres rente% er....Nogen der ved hvor jeg kan se det?

Kommentar
Fra : dadinnes

Dato : 04-07-05 17:21

Iøvrigt ville kreditor ikke slette mig fra RKI, før gælden er HELT betalt...desværre

Godkendelse af svar
Fra : dadinnes

Dato : 04-07-05 21:15

Tak for svaret 3773.

Kommentar
Fra : lanthony

Dato : 05-07-05 08:50

Jeg kan se at du skriver at du kan afdrage med 2ooo kr pr mdr. Du kan prøve at gå i din bank for at høre om du kan få er kassekredit der er renten ikke så høj, man kan først blive slettet fra RKI når man har betalt sin gæld.

Kommentar
Fra : lanthony

Dato : 05-07-05 08:55

Jeg har været inde og læse på Holm finas, de skriver godt nok ikke så meget, men det er værd at prøve at ringe til dem, for at høre om hvorledes renten er hos dem.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 05-07-05 09:01

Årlige omkostninger totalt er det der er rarest at kende.

Kan din bank ikke hjælpe dig? Hvis du er undervejs med at få din gæld afskrevet, og derudover kan præstere et par tusinde, var det vel ikke umuligt.

Kommentar
Fra : dadinnes

Dato : 06-07-05 10:21

Tak for jeres svar...Nej min bank vil ikke hjælpe, de ser udelukkende på RKI-reg., selvom de ellers godt ved at jeg altid betaler til tiden og udover RKI har en ret god økonomi..... Ja, der er vel ikke andet at gøre end at kontakte Holm Finans, hvis jeg vil vide mere om dem så....det var bare hvis der skulle være andre, som havde personlige erfaringer med dem.....Kan nemlig ikke finde ud af om man skal ha fast ejendom eller ej for at få hjælp hos dem.....

Kommentar
Fra : aj1978

Dato : 12-08-05 13:21

Hej dadinnes jeg ville bare høre om du fik kontaktet holm finans og hvad var deres svar med henyn til renten på det evt. lån som du skulle have. Med venlig hilsen aj1978

Kommentar
Fra : dadinnes

Dato : 12-08-05 19:12

Hej igen.... Nej jeg har ikke kontaktet dem endnu.....det var til en bil, så regner med at lægge 20% hos en forhandler istedet, og så få resten finansieret på den måde istedet

Kommentar
Fra : delpirzola

Dato : 28-08-05 10:43

Hos bilcentret i Køge kan du købe bil hvis du har 20% i udb. lige meget hvordan din situation er.

Kommentar
Fra : kanusti

Dato : 01-09-05 10:33

Vil bare lige fortælle at jeg har prøvet at ringe til holm finans, der har sagt ja til at låne mig penge til at komme ud af ribers, købe hus, og få et normalt liv... Ham jeg talte med lyder enorm flink.. og renten er ikke så slem som jeg havde frygtet, min bank bg kunne sikkert ikke have gjort det bedre... Knuzz og held og lykke med bilen...

Kommentar
Fra : balancen

Dato : 05-09-05 09:14

Hejsa - jeg har tidligere har kontakt med Holm Finans og det lyder som om, at de tager folk alvorligt. De er gode at snakke med og vil gerne forklare hvordan deres finansiering hænger sammen. Der kan aldrig ske noget ved at kontakte dem.

Kommentar
Fra : lillafinn

Dato : 25-11-05 21:30

Prøv Holm Finans. Jeg havde gode erfaringer med dem da jeg skulle have et lån. Jeg står for øvrigt i RKI. <a href="http://www.holmfinans.dk">Holm Finans - lån penge trods RKI</a>

Kommentar
Fra : breezerdk

Dato : 02-02-06 16:30

de skriver følgende på deres hjemmeside

Et godt lån trods RKI
Lån penge med en holdbar finansiering af dit huslån. Vi giver dig muligheden for at låne hele beløbet til køb af eget hus trods RKI. Vi har gennem flere år hjulpet adskillige danskere ud fra principperne:
* sikkerhed i økonomien
* troværdig rådgivning om lån
* gratis, uforpligtende tilbud

Tror kun det er hvis du har friværdi i et hus du kan låne selvom du står i RKI.

Kommentar
Fra : Åbenrå

Dato : 08-06-06 17:30

hej. nej man kan godt låne uden hus, men det kræver du har en der vil kautionere for dig!