/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Køb digitalkamera (Sony W1?)
Fra : Hoegh
Vist : 323 gange
100 point
Dato : 04-07-05 10:46

Hej Derude.
Jeg står nu lige over for købet af et digitalkamera. Tror det skal være det der hedder Sony W1. Kender det i forvejen fra familie. Jeg kan se på nettet at der er kommet nogle nye udgaver af kamraet Sony w5 og Sony w7. Er der nogen der kender til forskellen mellem disse kameraer? Hvad er der ændret? Evt vil jeg gerne vide om der er mulighed for blitz når man optager videoklip med de nyeste modeller?
Håber i kan hjælpe.

Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 110 point
Dato : 04-07-05 10:51
Kommentar
Fra : Hoegh

Dato : 04-07-05 12:33

Tak for hjælpen - lige de websider jeg havde brug for.

Godkendelse af svar
Fra : Hoegh

Dato : 05-02-07 21:25

Tak for svaret bentjuul.