/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Startside på internettet
Fra : cccf
Vist : 415 gange
50 point
Dato : 04-07-05 09:32

Jeg bruger Google som startside på internettet, men nu kommer der en side op som hedder "about:blank" ? jeg kan ikke fjerne den, hvordan får jeg slettet den.

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 04-07-05 09:36

hvis du højrekliker på dit internet ikon vælger instillinger så kan du rette det der inde

Granslam

Kommentar
Fra : cccf

Dato : 04-07-05 09:42

Jamen når jeg går ind og sletter about:blank og skriver www.google.dk som startside
fjerner about:blank google og skriver sig selv ind igen.??

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 60 point
Dato : 04-07-05 09:42

ville nok lige kigge ind hos www.arlet.dk og få lavet en hijacklog - det er som regel en spy der forårsager den slags

Kommentar
Fra : mpjc

Dato : 04-07-05 10:19

Hvis du vil have hurtig og gratis support så kontakt spywarefri.dk - www.spywarefri.dk/forum

Kommentar
Fra : Coliniiii

Dato : 04-07-05 10:22

Din startside er "hijacked" prøve www.arlet.dk

Kommentar
Fra : cccf

Dato : 04-07-05 10:23

OK: nu har jeg fået den væk ved hjælp af www.arlet.dk de havde et program som hedder SPYSUBTRACT det fjernede den efter 3 forsøg.
Jeg prøver lige at kigge på www.spywarefri.dk

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-07-05 11:30

du kan da lige så godt blive hos arlet - han er jo begge steder

Kommentar
Fra : cccf

Dato : 04-07-05 12:38

OK

Kommentar
Fra : mpjc

Dato : 04-07-05 13:11

Spywarefri har flere eksperter og jeg vil love dig at de svare hurtigere end Arlet...

( Det er jo klart når de er flere )

Kommentar
Fra : arlet

Dato : 04-07-05 17:30

cccf ->Hent nyeste version af hijackthis(1.99.1) herfra : http://www.arlet.dk/hjt.htm
så kan vi se om du har mere snavs, for det tror jeg du har..

Læg loggen herind, så skal vi nok få renset den computer,,, selvom jeg ikke er særlig hurtig(04-07-05 13:11)

Godkendelse af svar
Fra : cccf

Dato : 06-07-05 09:42

Tak for svaret miritdk.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-07-05 09:48

ØHHH - var det nu ikke arlet der skulle have point her mon ?????
Men godmorgen til dig